serduszka kurczęce

1. Data: 2003-06-13 11:29:54

Temat: serduszka kurczęce
Od: "Marysia" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co z nich zrobić, żeby było smaczne i szybkie? Nigdzie nie mogę znaleźć
przepisu.
Pomóżcie!
marysia

1. Data: 2003-06-13 12:36:25

Temat: Re: serduszka kurczęce
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marysia" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> Co z nich zrobić, żeby było smaczne i szybkie? Nigdzie nie mogę znaleźć
> przepisu.

ja robię gulasz z serduszek. Niestety, nie podam proporcji, ale do serduszek
dodaję cebulę, paprykę (może być konserwowa) i co tam mam: marchew, cukinię,
ogórek kiszony.... Zagęszczam leciutko maką lub zaciągam śmietaną. Dużo
pieprzu, papryki, trochę soli - "wuala"!

Margola

1. Data: 2003-06-13 13:52:11

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogórek kiszony.... Zagęszczam leciutko maką lub zaciągam śmietaną. Dużo
> pieprzu, papryki, trochę soli - "wuala"!

To jest za przeproszeniem forszmak a nie gulasz

Marek

1. Data: 2003-06-14 06:46:33

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest za przeproszeniem forszmak a nie gulasz
==========
gulasz (słownik wyrazów obcych):
(węg. gulyás hús od gulyás 'pasterz budła' hús 'mięso') potrawa pochodzenia
węgierskiego, przyrządzana z duszonych kawałków mięsa, pomidorów, cebuli i
papryki.

forszmak (słownik wyrazów obcych):
(niem. Vorschmak 'przystawka' od vor 'przed' + schmackhaft 'smaczny,
apetyczny') spoż. potrawa z różnych składników, np. z ugotowanych
ziemniaków, pieczonego lub gotowanego mięsa, śmietany i utartego sera, albo
z cebuli, sledzi, bułki i kefiru.

A więc jednak gulasz :-}

waldek

Truskawki się kończą!!!