serio nikt nie zna firm cateringowych? :(

1. Data: 2003-06-26 16:00:45

Temat: serio nikt nie zna firm cateringowych? :(
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

plizz bardzo prosze o pomoc :(

Izis_

1. Data: 2003-06-26 16:12:52

Temat: Re: serio nikt nie zna firm cateringowych? :(
Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak z Warszawy to musiałabym poszukac telefonu.

Jak co to daj znać.

Kasia

1. Data: 2003-06-26 17:06:35

Od: "Keruk" <keruk(nospam)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksiks" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak z Warszawy to musiałabym poszukac telefonu.
>
> Jak co to daj znać.
>
> Kasia

LOT Catering. Bardzo dobry i wbrew pozorom tani.

Pzdr.

1. Data: 2003-06-26 17:57:24

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje w Krakowie ale takich co to obskuguja wesela, imprezy firmowe
etc....

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-06-26 18:11:52

Od: "Eliza Kaczmarczyk" <l...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje w Krakowie ale takich co to obskuguja wesela, imprezy firmowe
> etc....

Spojrz tutaj moze cos zanajdziesz...

http://www.informator-weselny.pl

liza

1. Data: 2003-06-26 18:45:03

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje w Krakowie ale takich co to obskuguja wesela, imprezy firmowe
> etc....

Wesela to nie mam pojęcia, ale imprezy firmowe najchetniej organizowalam z
Chimerą (tą z ul. Św. Anny). Kilkakrotnie tez korzystałam z cateringu
restauracji Da Pietro w Rynku Gł. Obie firmy mogę polecić, ostatnio kontakt
miałam z nimi ponad rok temu, wiec nie wiem jak jest teraz.

Marta

1. Data: 2003-06-27 08:40:03

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Krakowie niezłą firmą jest Bankiet (i niezbyt drogą), oraz firma z zamku w
Niepołomicach, u nas obsługują duże konferencje i jesteśmy zadowoleni, jeśli
chcesz jakiś namiar to daj znać
pozdraiam
Monika

1. Data: 2003-06-27 09:17:13

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> w Krakowie niezłą firmą jest Bankiet (i niezbyt drogą), oraz firma z zamku
> Niepołomicach, u nas obsługują duże konferencje i jesteśmy zadowoleni,
> [...]

Bardzo poprosze :))

Pozdraiwm- Izis_

1. Data: 2003-06-28 05:18:06

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora