sernikoszarlotka a marynowany czosnek

1. Data: 2003-12-02 16:56:25

Temat: sernikoszarlotka a marynowany czosnek
Od: Lunac <"Mskowronski"@(skasuj-to)gazeta.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zrobilem w sobote ciasto, w niedziele juz nie bylo.
Dumny z siebie, jak zawsze gdy cos wyjdzie, podaje przepis za
ksiazeczka "lubie gotowac"
z malymi zmianami.

Mam tez male pytanie: Mam troche czosnku, i chce zamarynowac. Moze ktos
ma jakies sprawdzone przepisy?
Bylbym wdzieczny.

Sernikoszarlotka
Ciasto:
2 szklanki maki
2 zoltka, 25 dak margaryny
1/2 szkl. cukru, szczypta soli
3 lyzki wody

Make przesiac, dodac cukier sol, i margaryne posiekac nozem, zagniesc z
jajem
do zamrazarki na 30 min.

Nadzienie serowe:
1/2 kg sera bialego (tlustego)
2 bialka + 1 jajo
1/2 szkl. cukru
1 budyn waniliowy (lub 2 lyzki maki ziemniaczanej)
troszke proszku do pieczenia

Utrzec w makutrze na puszysta mase

Jablka:
1 kg jablek obranych na polowki, i tylko ponacinanych prostopadle
bakalie
2-3 lyzki rumu
cynamon, swiezy imbir (troszke), anyz, galka muszkat.
sok z 1/2 cytryny
Jablka zalac i zasypac, niech 1/2 godzinki poleza.

Do wytloszczonej i posypanej bulka tortownicy wlozyc wywalkowane
ciasto,
wzucic mase serowa i wlozyc w to jablka.
do piekarnika 200 stopni i godzinke piec.

Pozdrawiam
Lunac

1. Data: 2003-12-03 13:36:38

Temat: Re: sernikoszarlotka a marynowany czosnek
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lunac <"Mskowronski"@(skasuj-to)gazeta.wroc.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:bqig7t$kcu$...@n...onet.pl...
.
(ciach)
> Mam tez male pytanie: Mam troche czosnku, i chce zamarynowac. Moze ktos
> ma jakies sprawdzone przepisy?
> Bylbym wdzieczny.
(ciach)

.....wiec ja zamarynowalam kilka sloikow...dramat.....niebieskie, obrzydliwe
leci do kosza....i poddaje sie, co do domowych warunkow zamarynowania
czosnku.....

agataw

Pieczona lopatka..
Moja pierwsza kapusta kiszona :-}