serwetki - zakanczanie

1. Data: 2005-12-17 18:29:18

Temat: serwetki - zakanczanie
Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm no wlasnie, robie ostatnie okrazenie i chyba nawet ladnie wyjdzie tylko
jak mam zakonczyc, zeby nie bylo tego widac? I wlasciwie jak dolacza sie
druga nitke tak, aby rowniez tego nie bylo widac? W ostatnim okrazeniu
dodalam zlota niteczke i przerabiam ja razem z biala, ale w pewnym momencie
po prostu mi zwisa kawalek tej zlotej. Mam to jakos zakutac wokol bialej? :)

Pozdrawiam,
Mati

2. Data: 2005-12-17 19:03:12

Temat: Re: serwetki - zakanczanie
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

po skonczeniu nitkę nawlekasz na igiełkę i wpuszczasz koncówkę w zrobiony
wzorek odpowiedniego kolorku, resztke mozna obciąć

3. Data: 2005-12-17 19:20:32

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNo" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> po skonczeniu nitkę nawlekasz na igiełkę i wpuszczasz koncówkę w zrobiony
> wzorek odpowiedniego kolorku, resztke mozna obciąć

Ok, dzieki, probuje. Nie wiem czemu zawsze sie boje, ze wszystko mi sie
spruje i jakos tak pancernie zakanczam :)

4. Data: 2005-12-17 20:43:10

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MatiBaliNati napisał:

> Użytkownik "HaNo" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ok, dzieki, probuje. Nie wiem czemu zawsze sie boje, ze wszystko mi sie
> spruje i jakos tak pancernie zakanczam :)

ja robie tak;
na koncu robie dwa oczka lancuszka wyjmuje szydelko i zaciskam ,wtedy
mam pewnosc ze sie nie spruje
potem te nitke ktora zostaje lapie szydelkiem i z tylu robutki wplatam i
nie widac
kasias

getboty xxx
Śląsk-po spotkaniu