znowu szukam :(

1. Data: 2005-12-17 20:03:40

Temat: znowu szukam :(
Od: " gabrujelka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochane foremki !!!
wiem, wiem, znowu coś od Was chcę ale tym razem jestem w rozpaczy !!!
chwilę temu na meilo maria2002 zamieściła wzory Leisure Arts christmas books
i oczywiście sobie je ściągnęłam, nagrałam na płykę i odłożyłam na lepsze
czasy. i dziś właśnie chciałam sobie coś wydrukować a tutaj NIC !!
ani ku ku - płytka uszkodzona :(:( tak więc zwracam się do Was kochane czy
może któraś z Was też sobie siągnęła te książki i czy mogłaby się ze mną
podzielić ??? bardzo na Was liczę. z góry sredecznie dziękuję za wszelką
okazaną pomoc
h...@t...pl

2. Data: 2005-12-17 21:01:26

Temat: Re: znowu szukam :(
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " gabrujelka" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> kochane foremki !!!
> wiem, wiem, znowu coś od Was chcę ale tym razem jestem w rozpaczy !!!
> chwilę temu na meilo maria2002 zamieściła wzory Leisure Arts christmas
> books

mam wszystkie (22) oprócz 8 ale tego jest 800 MB
jesteś na to gotowa?? Świeta w domu??
Może chcesz którąś konkretnie??
Dodo

Jakby co to mogę słać...

3. Data: 2005-12-17 21:13:55

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> mam wszystkie (22) oprócz 8 ale tego jest 800 MB
> jesteś na to gotowa?? Świeta w domu??
> Może chcesz którąś konkretnie??
> Dodo
>
> Jakby co to mogę słać...

Wszystkie są do ściągnięcia mułem, wystarczy tam wpisać tytuł w
wyszukiwarce. Sa dwa pliki - części 1-17 i 17-22. Idzie szybko, bo dużo osób
ściąga.
Jandulka

4. Data: 2005-12-18 06:20:22

Od: " gabrujelka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochane dziewczyny napisałam do Was na priv. dziękuję bardzo za pomoc :)

serwetki - zakanczanie
getboty xxx
Śląsk-po spotkaniu
pozyteczny breloczek