shake - czy ktos umie zrobić?

1. Data: 2003-12-04 07:45:36

Temat: shake - czy ktos umie zrobić?
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

Mąż się napalił na shake'a waniliowego "jak z Mc Donalda" - na te rozbełtane
lody sprzedawane w kubeczkach ze słomką.
Czy ktos kiedyś próbował cos takiego zrobić?

Pozdrawiam smakowicie,
Ani

1. Data: 2003-12-04 13:01:49

Temat: Re: shake - czy ktos umie zrobić?
Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rozbełtane
> lody sprzedawane w kubeczkach ze słomką.
> Czy ktos kiedyś próbował cos takiego zrobić?
Tak, ale efekt zależy od użytych lodów. Robiłam 2 razy - raz wyszło
bardzo dobre, a raz - coś w rodzaju mleka z wiszącym na wierzchu
lodem. Niestety, nie pamiętam, jakich lodów używałam.

mangha

1. Data: 2003-12-04 14:47:11

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rozbełtane
> lody sprzedawane w kubeczkach ze słomką.
> Czy ktos kiedyś próbował cos takiego zrobić?

www.topsecretrecipes.com

tam sie zaglada jak sie szuka takich rzeczy :)0

a warto :))

Marek

1. Data: 2003-12-05 13:48:44

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozbełtane

> www.topsecretrecipes.com
>
> tam sie zaglada jak sie szuka takich rzeczy :)0

A tu jest link :)

http://www.topsecretrecipes.com/recipes/mcshakes.htm

Marek

1. Data: 2003-12-05 21:50:21