sheperd's pie

1. Data: 2001-01-31 17:11:40

Temat: Re: sheperd's pie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ten z puree, z miesem mielonym na surowo (bo jeszcze jest odmiana
tego, z miesa gotowanego, czy pieczonego i potem mielonego i
nazywa sie wtedy "cottage pie", czyli jak to ktos raz pieknie
nazwal "kotycz paj"!!!)

a przepis??? JAK TO??? hehe przeciez jest pod "Kwasne mleko" -
wczoraj?

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-01 15:37:13

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widze niegdzie tego przepisu - a tak smakowicie o nim opowiadacie...
Krysiu, przeslij jeszcze raz jak onowy watek, please ....
Pozdrawiam (lakomie)
Ania K.

1. Data: 2001-02-01 16:02:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wyslalam na priva, zeby mnie ludzie nie przygwozdzili do jakiej
patelni. Ja nie umiesm pisaz zwiezle, krotko itp

Mam powtarzac shepherd's pie??

Krysia

1. Data: 2001-02-01 18:41:32

Od: Ania <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzaj:) Pleeeease.

Ania

1. Data: 2001-02-01 18:58:11

Od: "Grom" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZDECYDOWANIE! :)))))

1. Data: 2001-02-01 20:00:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

OK. Ryzykujac narazenie sie ogolowi grupy - shepher's pie - raz
jeszcze!

Krysia

repost from "Kwasne mleko"

shepherd's pie:

wziac dowolnego mielonego ile sie chce )ja biore tak z pol kilo
na 3 osoby), obsmazyc dobrze z cebula posiekana, czosnkie, odlac
ewentualny tluszcz, zalac woda z roznymi zageszczajacymi
rzeczami, takie sosy do pieczeni, fixy do gulaszu, itp to dobra
rzecz do tego. Mozna dodac rozne jarzyny typu marchewka w kostke,
groszek, posiekanego selera lodygowego, pieczarki. Do wyboru, do
koloru, ile kto lubi. Niech to sie poddusi i zagesci.
Osobno ugotowac ziemniaki , zrobic puree. Ja do tego wrzucam
jeszcze startego zoltego sera i cebule.

Do naczynia zaroodp. wrzucic mieso z jarzynami i sosem.
Delikatnie przykryc kartoflana masa (jesli puree bedzie wodniste,
tzn kartofle byly zle odlane, albo sos nie jest gesty, to
wsiaknie w puree i zrobi paciaje - wiem z doswiadczenia). Wstawic
do piekarnika, niech to sie dobrze zapiecze i na wierzchu bedzie
chrupiaca kartoflana skorka. Piekarnik tak przecietnie goracy.

**

1. Data: 2001-02-01 21:13:29

Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a) w artykule
<c...@4...com>...
> OK. Ryzykujac narazenie sie ogolowi grupy - shepher's pie - raz
> jeszcze!
>
> Krysia

Mniam mniam
wielkie dzieki!!!
W najblizszy weekend wyprobuje na swojej (licznej i zarlocznej) rodzince
..
POzdrawiam
Ania K.

Typy mąki