sheperd's pie

1. Data: 2001-01-31 07:49:03

Temat: Re: sheperd's pie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za uznanie (??), polecam sie na przyszlosc ;oP

Krysia

Oczywiscie moze byc shepherd's pie bez miesa. To tak na
marginesie.

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-31 07:50:29

Temat: sheperd's pie
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

No więc zrobiłam wczoraj - według przepisu Krysi Thomson. Muszę
przyznać, że wyszło pyszne (zwłaszcza skorupka na wierzchu :-)) no i
jakoś tak w niczym nie przypominało zapiekanek 'z resztek', które czasem
robię :-))
Naprawdę polecam

GB

1. Data: 2001-01-31 07:55:44

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

GB <g...@n...usa.net> wrote in message
> No więc zrobiłam wczoraj - według przepisu Krysi Thomson. Muszę
> przyznać, że wyszło pyszne (zwłaszcza skorupka na wierzchu
W ktorym to jest watku, bo jakos nie moge znalezc.
Asia

1. Data: 2001-01-31 08:09:43

Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> W ktorym to jest watku, bo jakos nie moge znalezc.

Zsiadłe mleko

GB

1. Data: 2001-01-31 08:10:51

Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Zsiadłe mleko

Sorki, kwasne mleko :-))

GB

1. Data: 2001-01-31 08:15:43

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ROTFL!!!
To moglam sobie szukac.
Dzieki :))
Asia

1. Data: 2001-01-31 08:30:02

Od: u...@a...net (Ula Dynowska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznać, że wyszło pyszne (zwłaszcza skorupka na wierzchu :-)) no i
> jakoś tak w niczym nie przypominało zapiekanek 'z resztek', które czasem

Ja tez wczoraj zrobilam cos na ksztalt sheperd's pie i rodzina po zjedzeniu
ze zdziwieniem orzekla, ze wyszlo calkiem dobre (chociaz w trakcie robienia
chyba mieli jakies watpliwosci ;). Do miesa dodalam kilka pieczarek, resztki
brokula i troche selera naciowego, oraz sos grzybowy. A na wierzchu
narysowalam fale :)
Pozdrawiam - Ula

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-31 12:00:23

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Oczywiscie moze byc shepherd's pie bez miesa. To tak na
> marginesie.

:)
i ja taka wersje wlasnie kiedys zrobie :)))))
zwl. ze moj wojtek uwielbia takie zapiekankowe rzczey. a ziemniaki to juz
wogole! wiec pewnie chcetnie mi pomoze :) bo obierania ziemniakow nie
znosze! i juz predzej ich nie bede jadla niz sie do tego zabiore.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-31 13:55:41

Od: "Shaman" <S...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
resztki
> brokula i troche selera naciowego, oraz sos grzybowy. A na wierzchu

to niezbity dowód, że choć gotowanie często jest rzemiosłem to może być też
sztuką :-)))

PZDR
Shaman

1. Data: 2001-01-31 17:08:36

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy shephard's pie to ten z pure z ziemniakow na wierzchu? Nie widze
tego przepisu.
Magdalena Bassett

Shaman wrote:

> [...]
> resztki
>
> to niezbity dowód, że choć gotowanie często jest rzemiosłem to może być też

Typy mąki
Kokos
Pytanie
Brownies