silikonowy biustonosz

1. Data: 2004-06-17 15:19:36

Temat: Re: silikonowy biustonosz
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wnosze poprawke (po przygladaniu sie na www) - moj nie jest taki pelny.

1. Data: 2004-06-17 15:22:57

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wnosze poprawke (po przygladaniu sie na www) - moj nie jest taki pelny.

Dzieki Ci wielkie.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-06-17 17:11:50

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o_O napisał:

> ta i pisze ze cena to 85 zl na sztuke a na dole w prezentacji strony
> przewija sie napis: to tylko 79 zł. fajnie :D

spokojnie, aukcja usunieta!

Asia

1. Data: 2004-06-17 20:13:49

Od: "Kinga" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wyswietla mi sie str. allegro, ale od tego ze str. podanej przez Kinge
> rozni sie tym, ze moj jest w miekkim materiale i chyba to wsztstko. Sam
> silikon bezposrednio na skore moze byc niewygodny.

Mnie chodzi o to ze ten biustonosz nie ma ani ramiaczek ani plecow wiec jest
idealny do sukienek i lekkich bluzeczek, tylko wlasnie nie wiem czy
faktycznie podtrzymuje biust i jak sie w tym mozna czuc.
Faktycznie nie rozwazalam kwestii ze on kompletnie nie przepuszcza powietrza
wiec moze doprowadzic do zmian na skorze

Pozdrawiam,
Kinga

1. Data: 2004-06-18 09:38:52

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie nie rozwazalam kwestii ze on kompletnie nie przepuszcza
powietrza
> wiec moze doprowadzic do zmian na skorze

Nie wiem jak sie ma sam silikon przy skorze w letni, upalny dzien, ale tak
jak pisalam wczesniej-silokon odziany w material (bielizniany, oddychajacy,
lux) i tak jest goracy.
Magda

A'propos Ziai - chwal
podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Plamy z parafiny
krem pod oczy
Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?