skad sie bierze taka patologia

1. Data: 2000-09-10 20:19:11

Temat: skad sie bierze taka patologia
Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj gdy szedlem sobie ze znajomym do domu podszedl do mnie jakis osobnik
lat okolo 17. Pyta sie mnie skad jestem. Ja mu na to, ze stad. On: skad
stad? Ja: No z Westerplatte- ulica, na ktorej bylem i mieszkam. On
niezadowolony idzie dalej kolo mnie i nic nie mowi. Pytam sie go: A o co
chodzi? A on mi na to: Bo idziesz i bujasz sie jak chuj pod moimi oknam. I
poszedl sobie.
Zastanawia mnie jedno. Skad bierze sie takie zachowanie. Przeciez wyraznie
chcial komus dokopac ot tak po prostu. Tylko szukal zrozumialego tylko sobie
powodu.

Tri Yann

2. Data: 2000-09-11 06:47:33

Temat: Re: skad sie bierze taka patologia
Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tri_Yann <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pgqfi$5m0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Zastanawia mnie jedno. Skad bierze sie takie zachowanie. Przeciez wyraznie
> chcial komus dokopac ot tak po prostu. Tylko szukal zrozumialego tylko

Cóż, na świecie wielu jest niedowartościowanych dupków. Ale poważnie, to
niestety w tak pierwotnej fazie kapitalizmu w jakiej się znajdujemy niestety
dochodzi do polaryzacji społeczeństwa na zadowoloną, umiejącą skorzystać z
nowych możliwości mniejszość, i rosnącą z każdym dniem bezradną mniejszość.
Do tego dochodzi poczucie pokrzywdzenia, bo komuna wmówiła tym warstwom
społecznych, że są uprzywilejowane (lud pracujący miast i wsi!!!) Oczywiście
17 latek nie pamięta tych czasów, ale jego rodzice - tak. Pewnie ojciec
znowu z rozpaczy się upił (bo stracił kolejne niskodochodowe, dorywcze
zajęcie na czarno) a matka kazała mu przestać chodzić na ulubione zajęcia
sportowe, bo ich na nie nie stać. Takich młodych ludzi z domów, które nie
radzą sobie w nowej rzeczywistości, a więc patologicznych, będzie na razie
sporo. Jedyną szansą jest szybkie zbudowanie w Polsce klasy średniej, jako
ideału społecznego dobrobytu. To nie znaczy, że wszyscy muszą zaraz do niej
należeć. Musi być jednak tak powszechna, aby stanowiła wzorzec społeczny, do
którego należy dążyć.
Ps. Oczywiście można też mu po prostu przylać. Też jakieś rozwiązanie. Bo
oczywiście nie ma obowiązku, aby dawać się obrażać jakiemuś
popaprańcowi.Tylko ostrożnie, bo może mieć broń, albo co najmniej kosę!!!
Pozdrawiam i zycze jak najmniej takich spotkań!!!
W.B.

3. Data: 2000-09-11 23:20:14

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"beta" <b...@m...pl> writes:

[..]
> [...]
> należeć. Musi być jednak tak powszechna, aby stanowiła wzorzec społeczny, do

rece opadaja jak sie cos takiego czyta. Zastapic "klase srednia"
"klasa robotnicza" i wszystko pasuje. ten sam styl myslenia.

problem tylko w tym ze zadna zakrojona na wielka skale inzynieria
spoleczna sie nie sprawdzila, a juz zwlaszcza ta, pt. "jak robic
dobrobyt z niczego".

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

4. Data: 2000-09-12 06:45:08

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
<n...@p...ninka.net> wrote in message
> "beta" <b...@m...pl> writes:
> problem tylko w tym ze zadna zakrojona na wielka skale inzynieria
> spoleczna sie nie sprawdzila, a juz zwlaszcza ta, pt. "jak robic
> dobrobyt z niczego".
Zawsze bylo tak samo: kosztem klasy ideologicznie
nieslusznej. Roznice polegaja tylko na stopniu jawnosci
i uzywanych slowach.

--
A.

5. Data: 2000-09-12 14:47:01

Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W jezyku dresow to jednoznaczny znak.
Co do jezyka dresow to musze sie przyznac, z najwieksza przykroscia, ze sie
na tym nie znam. Francuski, angielski, niemiecki, rosyjski- tego mnie ucza i
uczyli, ale języka dresów nie mialem przyjemnosci...
>No i pewnie w dresikach byles co?
W dresiku to chadzam tylko po domu i sali gimnastycznej
:-)

Tri Yann

6. Data: 2000-09-12 15:03:46

Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego goscia?!! Skad? Przeciez jestes w Olsztynie czy okolicach.

7. Data: 2000-09-13 10:05:45

Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś nie wierzę... ale jeśli to prawda to
smutne, że masz takich znajomych.

Tri Yann

8. Data: 2000-09-14 15:03:36

Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Retoryka przede wszystkim?!! Jest taki dobry zwyczaj, a nawet przykazanie:
NIE KLAM. Czyzby Machiavelizm?

Tri Yann

znieczulica a media
Re: Siemacie.