skarpetki-dobiera sie do garnituru czy butow?

1. Data: 2003-08-14 18:01:10

Temat: skarpetki-dobiera sie do garnituru czy butow?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie - pytanie jak w temacie. chodzi o meski garnitur.

1. Data: 2003-08-14 18:25:29

Temat: Re: skarpetki-dobiera sie do garnituru czy butow?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie - pytanie jak w temacie. chodzi o meski garnitur.

do garnituru (przewaznie o ton jasniejsze niz spodnie )!

Izis_

ps: buty zawsze powinny byc czarne i wiazane (chyba ze garnitur jest jasny
to wtedy mozna sobie pozwolic na brazowe. Ostatnio czytalam w dodatku do
jakiejs gazety swietny artykul na temat meskich garniturow, kroju, szycia,
koszul, krawatow - szczenka mi opadla bo o tylu szczegolach nie zdawalam
sobie sprawy)

1. Data: 2003-08-14 18:34:32

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> koszul, krawatow - szczenka mi opadla bo o tylu szczegolach nie zdawalam

izis, ale nie uwzgledniasz nowych tendow, tj. jasnobezowe buty do szarego
garnituru. cale wlochy tak chodza, powoli widze i u nas. i coraz bardziej mi
sie podoba, choc musialam sie przekonac. ja bym do tego zestawu zalozyla
chyba bezowe skarpety - jak sadzisz?

a linka do tego artykulu nie masz?...

1. Data: 2003-08-14 19:25:12

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhgipa$jsv$...@f...acn.pl...
> no wlasnie - pytanie jak w temacie. chodzi o meski garnitur.

Do butów, zdecydowanie!!

Asieńka z Białegostoku

1. Data: 2003-08-17 20:50:01

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bhgipa$jsv$...@f...acn.pl...
> >
> Do butów, zdecydowanie!!
>
> Asieńka z Białegostoku

Niestety bardzo sie mylisz polecam ci ekspertow w Vistuli :D jesli moje
zdanie poparte artykulem cie nie przekonuje :D
Skad wzielas ten pomysl :)))

Rena wrote:

[...]

hahaha zabawne bo w artykule bylo zdanie w stylu, ze do szarego garnituru
tylko wlosi odwaza sie zalozyc jasnobezowe/brazowe buty i ze tylko im nalezy
to wybaczyc :D
NIestety nie mam linka bo gazeta byla z 2002 roku (czekalam na mame u
fryzjera) to byl jakis dodatek do Vivy chyba, w ktorym politycy robili za
modeli i caly numer poswiecony byl wlasnie garnitura, kolora, szczegola w
kupowaniu, dobieraniu etc

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-08-17 21:08:06

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> On Sun, 17 Aug 2003 22:50:01 +0200, Izis_ <i...@w...pl> wrote:
>
> : caly numer poswiecony byl wlasnie garnitura, kolora, szczegola
>
> ja bardzo przepraszam, ale 3 ostatnie slowa powyzszego fragmentu nie
> istnieja w jezyku polskim - nawet, jesli napiszemy je przez "ą" :-)
>
> kasica
> --
> "Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
> - W.Szymborska

Sory Pani Profesor ale wlasnie wrocilam z Wegier i jestem wykonczona
podroza.

Izis_

1. Data: 2003-08-18 06:43:27

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ <i...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ostatnio czytalam w dodatku do
> jakiejs gazety swietny artykul na temat meskich garniturow, kroju,
> szycia, koszul, krawatow

Kiedy i gdzie?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-08-18 07:45:58

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ napisał/a w news:bhoqs7$fj3$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Sory Pani Profesor ale wlasnie wrocilam z Wegier

A ja myślałam, że podróże kształcą...

--
mips

1. Data: 2003-08-18 07:57:50

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Izis_ <i...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Kiedy i gdzie?
>
> --

Popatrz kilka postow nizej. w dodatku do Vivy z 2002 roku.

Izis_

[3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?
jaki antyprespirant 2 ?
zapalenie stawu śródstopowo-palcowego
Napoje energetyczne i lista zdrowie? med
Sztyft z retinolem Avonu poniżej 30-tki?