skarpetki z palcami

1. Data: 2007-04-29 18:47:44

Temat: skarpetki z palcami
Od: "XXL" <b...@b...ok> szukaj wiadomości tego autora

Czy są przeznaczone tylko dla Pań ??
Przyznam ze bardzo mi się podobają i wydają mi się ubranuiem unisex
Jak je panie widzą na męskich stopkach ?? ;)

2. Data: 2007-05-01 09:56:22

Temat: Re: skarpetki z palcami
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL <b...@b...ok> wrote:
> Czy są przeznaczone tylko dla Pań ??
> Przyznam ze bardzo mi się podobają i wydają mi się ubranuiem
> unisex
> Jak je panie widzą na męskich stopkach ?? ;)

Jeśli ich typowe kolory Ci nie przeszkadzają, to noś sobie, czemu
nie.

J. (którego nic już w takim temacie nie zdziwi po akademikowym
koledze, który będąc jak najbardziej heteroseksualnmym, latał na
codzień w obcisłych kolorowych gatkach z lycry oraz zabranej
siostrze przepasce na włosy w kolorze... defaultowym dla młodszej
siostry powiedzmy ;-) )

3. Data: 2007-05-09 18:26:22

Od: blackboy <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

XXL pisze:
> Czy są przeznaczone tylko dla Pań ??
> Przyznam ze bardzo mi się podobają i wydają mi się ubranuiem unisex
> Jak je panie widzą na męskich stopkach ?? ;)

ja mam kilka par kolorowych, ale bez paskow i dobrze bo chyba trudno
byloby mi sie bylo przyzwyczaic do palczastych jesli chodzi o komfort
noszenia :)

4. Data: 2007-05-23 13:25:39

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XXL napisał(a):
> Czy są przeznaczone tylko dla Pań ??
> Przyznam ze bardzo mi się podobają i wydają mi się ubranuiem unisex
> Jak je panie widzą na męskich stopkach ?? ;)

mnie się podobają, ale znajomi mężczyźni nie chcą ich nosić ;)

Jak dobrać cień do powiek ?
Dezodorant SVR Spirial. Jakie opinie?
laserowe usuwanie wlosow z nosa
poszukiwania zaginonego (wycofanego) pudru
VACU STEEP.