Jak dobrać cień do powiek ?

1. Data: 2007-04-29 11:28:37

Temat: Jak dobrać cień do powiek ?
Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałabym uzyskać od was jakieś rady odnośnie doboru cieni do powiek. Z
innymi kosmetykami sobie dosyć dobrze radze, ale jeśli chodzi o kolor cienie
.. to już nie wiem co robić. Oczy mam ciemnobrązowe, rzęsy i brwi ciemne,
włosy natomiast mam raczej jasne, karnacja taka średnio-ciemna. Może
będziecie mieli jakiś pomysł w jakich kolorach mogłoby być mi ładnie. Z góry
dziękuje za wszelkie rady.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-05-03 22:04:13

Temat: Re: Jak dobrać cień do powiek ?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może będziecie mieli jakiś pomysł w jakich kolorach mogłoby być mi ładnie.

raczej jasne wlosy, to jakie w Twoim wypadku? Sredni blond, szatyn, blond?

W jakich kolorac ubioru Ci ladnie?

h.

3. Data: 2007-05-06 12:07:06

Od: "Kruszyzna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wika <wika84@[nospam]go2.pl> napisał(a):

> [...]
> włosy natomiast mam raczej jasne, karnacja taka średnio-ciemna. Może
> będziecie mieli jakiś pomysł w jakich kolorach mogłoby być mi ładnie. Z góry

Najlepiej by bylo, jakbys gdzies w necie zamiescila swoje zdjecie zrobione w
swietle dziennym i bez makijazu. Bo na razie rozmawiamy jak ze slepym o
kolorach. Okreslenie wlosow, ze sa "raczej jasne" calkowicie nie wystarcza, bo
nie wiemy, czy jasne w tonacji zimnej czy cieplej. A to bardzo wazny czynnik
decyzyjny :)
Proponuje nastepujace dzialania: pobuszuj po wizaz.pl, tak niegdys byl caly
wielki dzial poswiecony tonacjom kolorystycznym (wiosna, lato, jesien, zima).
Odnajdz to, poczytaj i zobacz, do ktorej tonacji najbardziej pasujesz. Nie
bedziesz pasowac idealnie - nie ma takich osob (moim skromnym zdaniem), ale
ktoras bedzie Ci wyraznie bardziej pasowac niz inne. Zobacz, jakie cienie sa
tam proponowane i okresl sie w stosunku do tej propozycji. Wtedy mozna podac
jakies konkrety.
W tym momencie nie wiemy, ile masz lat (co innego pani po 50-tce, a co innego
nastoletnie dziewcze), czy lubisz makijaz mocny czy dyskretny, czy uzywasz
podkladu (jesli tak, to jakiego), jaki dokladnie masz odcien wlosow (srednio
jasny, czyli jaki? w kolorze mysim? w kolorze kasztana? w kolorze spalonej
sloncem trawy? pasemka wielokolorowe?), jakiego koloru szminki/blyszczyka
lubisz uzywac, w jakie kolory najczesciej sie ubierasz itp. Jak juz to
bedziemy wiedziec, chetnie posluzymy rada na temat wyboru cieni do powiek :)

Krusz.

4. Data: 2007-05-06 20:45:58

Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> caly
> wielki dzial poswiecony tonacjom kolorystycznym (wiosna, lato, jesien,

Tak, dotarłam do owej strony poczytałam o typach urody i z tego co mi
najbardziej przypasowało wygląda, ze jestem typem jesieni. Włosy mam średni
blond raczej w ciepłej tonacji poprzetkane takimi pasemkami w kolorze
cappucino - karmel. Ubieram sie w brązy, beże, czasami różowe bluzki (ale
nie krzykliwy róż). Pisałam o tym troszkę wyżej.

> W tym momencie nie wiemy, ile masz lat (co innego pani po 50-tce, a co
> innego
> nastoletnie dziewcze),

lat mam 23

> [...]
> sloncem trawy? pasemka wielokolorowe?), jakiego koloru szminki/blyszczyka
> lubisz uzywac, w jakie kolory najczesciej sie ubierasz itp.

Makijaż preferuję dyskretny, podkładu nie używam (nie wiem czy to jest dobry
pomysł - cerę mam wprawdzie ładną, ale może powinnam zacząć używać takiego
kosmetyku), odnośnie włosów i ubrań pisałam wyżej. Szminek nie używam tylko
błyszczyków takich różowo-pomarańczowych - hm nie wiem jak sprecyzować te
kolory. Jednakże zdecydowanie w ciepłych tonacjach.

> Jak juz to
> bedziemy wiedziec, chetnie posluzymy rada na temat wyboru cieni do powiek
> :)

Mam nadzieję, że dostarczyłam pomocnych danych do dalszej analizy :-)

Pzdrawiam
Ania

5. Data: 2007-05-09 13:32:14

Od: "Kruszyzna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> cappucino - karmel. Ubieram sie w brązy, beże, czasami różowe bluzki (ale
> nie krzykliwy róż). Pisałam o tym troszkę wyżej.

No to już coś wiemy. Proponuję (i Ameryki nie odkryję) trzymać się ciepłej
tonacji kolorystycznej. Spróbuj poeksperymentować z kolorami wrzosowymi,
śliwkowymi. Nie muszą być ciemne ani wyraziste, mogą być złamane innym
kolorem (np. beżem, brązem), mogą być bardzo delikatne, pastelowe. Te kolory
świetnie komponują się z tonacją brązową. Możesz też spróbować koloru
łososiowego (a la łosoś surowy i łosoś ugotowany, a to, jak wiadomo, dwa
różne kolory :). Lecimy dalej: ciepłe zielenie? Kto wie? Zielony to
niebezpieczny kolor, bo jest na tyle zdecydowany, że możesz po przedobrzeniu
wyglądać jak spod latarni. Zawsze będzie Ci ładnie we wszelkich odcieniach
brązu i beżu. Nie są to kolory rewolucyjne, ale mają świetną zaletę: jeśli
zależy Ci na małym szaleństwie z kolorem pomadki, zawsze możesz użyć cienia
beżowego, który nie przyciąga uwagi, a oko jest pomalowane. Te cienie są też
idealne, jeśli musisz zrobić makijaż szybko i nie masz czasu na
zastanawianie się, w czym Ci będzie do twarzy. Ja mam takie dwa dyżurne
cienie: jeden w odcieniu zimnego beżu z elementami szarości, drugi w
odcieniu średniego, zimnego brązu (zimne, bo ja jestem zima ;) Zawsze się
sprawdzają i do wszystkiego pasują.
A propos cieni jeszcze: ostatnio odkryłam świetnie (ba! fantastyczne!)
cienie Vipery. Nie pamiętam, ile mnie kosztowały, chyba 8 zł. Pojedynczy
cień znaczy się. Re-we-lac-ja. Siedzą na powiece cały dzień, aksamitne są,
przyjemne itp. Polecam. Mam odcień różowo-wrzosowy, zimny.

> lat mam 23

No to wypróbuj też cień złoty i miodowy. Można też odważniej - bordo. Ale z
tym kolorem to ostrożnie.

> Mam nadzieję, że dostarczyłam pomocnych danych do dalszej analizy :-)

Owszem, owszem ;)

Krusz.

6. Data: 2007-05-21 18:20:57

Od: Hildegarda <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci stronę blog.rimmel.info - tam podczytuję sobie o nowych
trendach w makijażu, ogólnych zasadach robienia make-upu i dbania o
cerę. No i o imprezkach i plotkach też coś się znajdzie. Powodzenia !

7. Data: 2007-05-21 18:22:42

Od: Hildegarda <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci stronę blog.rimmel.info - tam podczytuję sobie o nowych
trendach w makijażu, ogólnych zasadach robienia make-upu i dbania o
cerę. No i o imprezkach i plotkach też coś się znajdzie. Powodzenia !

Dezodorant SVR Spirial. Jakie opinie?
laserowe usuwanie wlosow z nosa
poszukiwania zaginonego (wycofanego) pudru
VACU STEEP.
sukienka poszukiwana