skłaniam się ku MM - potrzebuję porad

1. Data: 2003-10-12 19:05:13

Temat: Re: skłaniam się ku MM - potrzebuję porad
Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> czego nie można jeść? - mniej więcej zauważyłam cukier (uch... będzie
> ciężko), pełne mleko (cholera, tylko ono jako tako pachnie i wygląda ;-(
> Caś kojarzę o zakazie łączenia pewnych składników (koszerne żarcie -
> między nabialem a mięchem 6 godzin? )
> Gdyby ktoś tak mógł bardziej szczegółowo, bo ogólniki w sieci znalazłam,
> byłabym niezmiernie wdzięczna.

oj - to zupelnie nie tak...

najpierw przeczytaj:

http://misiczka.com/monti/monti.html
http://gameportal.tsmail.pl/
http://www.montignac.pl/index1.htm

znajdziesz tam wszystkie potrzebne na poczatek informacje

pzdr
H.

2. Data: 2003-10-12 19:05:35

Temat: skłaniam się ku MM - potrzebuję porad
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - poczytałam, sprawdzilam wskaźniki - nie jest źle.
Ogólnie poczytalam o diecie MM i przeanalizowalam własne odżywianie w
latach "chudych". Chyba było zbliżone nieświadomie ;-)
Potrzebuję informacji - dokładnie:

Eulalka

[Atkins] Paski do mierzenia ketozy
Schudłam 18 kg