sklep z soczewkami w necie?

1. Data: 2004-08-29 10:16:47

Temat: sklep z soczewkami w necie?
Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ktorym sklepie internetowym kupie najtaniej soczewki kontaktowe?

dlaczego w polsce one kosztuja 2x tyle co w usa

2. Data: 2004-08-29 10:29:00

Temat: Re: sklep z soczewkami w necie?
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
> w ktorym sklepie internetowym kupie najtaniej soczewki kontaktowe?
>
> dlaczego w polsce one kosztuja 2x tyle co w usa

jakich poszukujesz soczewek?
wiem, że na allegro jest ktoś, kto tanio sprzedaje ORUGINALNE soczewki
Johnson&Johnson, jeśli potrezbujesz właśnie takie, napisz na priv, dam
namiary na tę osobę (sprawdzoną, kupuję teraz tylko u niej).
Pozdr.
D.

3. Data: 2004-08-29 10:55:55

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Johnson&Johnson, jeśli potrezbujesz właśnie takie, napisz na priv, dam
> namiary na tę osobę (sprawdzoną, kupuję teraz tylko u niej).

witam

ja tez kupuje na allegro od "Goorak" ale wlasnie nie ma moich parametrow.

p.s. kiedys od niego kupilem 2 opakowania ( po 6 sztuk) Night&Day po cenie 3
krotnie nizszej niz w sklepie ( zaplacilem 120 za opakowanie gry w sklepie
byly po ponad 350 :)

4. Data: 2004-08-29 11:09:52

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez kupuje na allegro od "Goorak" ale wlasnie nie ma moich parametrow.

Hieh, to ta sama osoba, o której pisałam. :)
D.

nietypowa twarz
Watroba, zoladek, jelita. Moze ktos cos takiego mial?
Urolog
Pytanie do wieloktotnych krwiodawców
Stenty i co dalej