skompostowanie

1. Data: 2000-02-24 08:18:35

Temat: Re: PRZEPRASZAM
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie, ze sa bledy na newsserwerze TPNETu - na pl.pregierz niejaki
MIKOLAJ wyprodukowal od wczoraj od godziny 16 juz 107 (slownie: sto siedem)
postow tej samej tresci i pod tym samym tytulem). Czy ktos moze ma znajomych
w TPNEcie???

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

1. Data: 2000-02-24 08:47:08

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:
> Zdaje sie, ze sa bledy na newsserwerze TPNETu [...]

Rzeczywiscie - wszyscy "wielokrotni" na pl.rec.ogrody wysylali przez
TPNET.

pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

1. Data: 2000-02-28 21:48:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Widac, ze Krzysiek Marusinski przespal moment i spadnie z pozycji lidera
>:-) A Piotrek Siciarski to samo - tez przespal :-)

Rozumiem,
Natychmiast przenoszę się na tpnet i czekam na awarię.
:-))
A Jagódka chyba powinna dostać jakąś karę?:-))
Może "za karę" powinna napisać "list popierający" do Miśka?:-)))) (to byłaby
chyba męka).

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-28 21:48:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-29 01:48:54

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
<89erqp$d7d$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
>Rozumiem,
>Natychmiast przenoszę się na tpnet i czekam na awarię.
>:-))

Oooo, widzę że już jesteś ....... ale dlaczego TYLKO podwójnie ???? (:-)))

>Może "za karę" powinna napisać "list popierający" do Miśka?:-)))) ,

List popierający Ciebie do Miśka ???? To nie byłoby takie trudne .........
Ale po co ???? Ty sam doskonale dajesz sobie z nim radę ......(:-)))

Pozdrawiam -Jagoda
PS. Nie wywołuj wilka z lasu ( Sorry Krzyśku .... nie dało się inaczej)
(:-)))

kawa
RE: marny hiacynt
Re: do milosnikow roz i kolorowych katalogow
RE: marny hiacynt
Święty, święty...