Gardenia,Azalia,Mangolia Lili-Flora"Nigra",Mangolia Stellata

1. Data: 2000-02-22 20:35:24

Temat: Gardenia,Azalia,Mangolia Lili-Flora"Nigra",Mangolia Stellata
Od: "adam" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pielegnowac Gardenie czy potrzebuje duzo swiatla ,jak podlewac.

Czy jest Azalia rabatowa wieloletnia ,jak ja pielegnowac i gdzie mozna je
kupic,czy sa tylko odmiany pokojowe .

Gdzie mozna dostac Mangolie Lili-Flora "Nigra" i Mangolie Stellata .

Bardzo prosze o odpowiedz zona niedaje mi zyc !!!!!!!!!!!!!!!!!

Adam

1. Data: 2000-02-23 10:14:51

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wszystko to dostaniesz u Stanislawa Zymona podaje Ci adres:
Stanislaw Zymon
Tlokinia Wielka 34
62-860 Opatowek
tel (062)14444 fax (062)14415
Prawdopodobnie ma swoja strone ale ja nie mam adresu.
Pozdrawiam,Boguslaw

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-23 12:15:43

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zymon.com.pl

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-02-23 14:00:32

Od: "Jerzy Zając" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo, ale chyba cos jest nie tak. Szkoda ze Pan Boguslaw nie
podal adresu producenta z Niemiec.
Tak nawiasem mowiac, to autor nawet powinien spodziewac sie takiej
odpowiedzi. Ciekawy tylko jestem, czy juz czasem nie kupil u Zymona.
Jurek.

PS. Juz tylko do autora pytania. Lepiej pytac o magnolie.
Ale bylyby teraz jaja, gdyby istnialy mangolie, mam nadzieje ze nie.

1. Data: 2000-02-23 19:23:45

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam bardzo, ale chyba cos jest nie tak. Szkoda ze Pan Boguslaw
nie>podal adresu producenta z Niemiec.

Fakt jest taki, że większość magnolii, które widuję w handlu pochodzi od
Zymona i to mówi samo za siebie, nie ma chyba lepszego producenta. Teraz
adam powinien zadzwonić do pana Zymona i spytać gdzie mogą być zymonowe
magnolie w pobliżu adama (oczywiście jeśli pan Zymon będzie na tyle uprzejmy
i zdradzi tajemnice handlowe).
adam, gdyby podał gdzie mieszka, mógłby liczyć pewnie na bardziej dokładne
info.

O gardenii był całkiem niedawno obszerny post Sławka (wystarczy rzucić okiem
na archiwum), kupić można w większości kwiaciarni (supermarkety też
prowadzą).

Azalie - są chyba w każdym sklepie ogrodniczym - wymagania jak inne
wrzosowate (przede wszystkim kwaśna gleba).

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-24 09:18:36

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> wrote in message
> Fakt jest taki, że większość magnolii, które widuję w handlu pochodzi od
> Zymona i to mówi samo za siebie, nie ma chyba lepszego producenta. Teraz

No chyba już nie wiekszosc. E. Pudelek, czolowy i najwiekszy producent
mlodziezy ma swojej ofercie sporo odmian, a od niego bierze sadzonki z pol
Polski albo i wiecej.

A...@i...pl
http://www.iko.pl

1. Data: 2000-02-24 16:43:25

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Podalem ten adres Pana Zymona gdyz wiele lat temu kupilem u niego Magnolie
miedzy innymi tripetala ktore pieknie kwitna i nie wymarzaja mimo ze
mieszkam w nie najcieplejszym rejonie kraju.Rowniez azalie od niego rosna
bardzo ladnie.
Jednoczesnie zaznaczam ze nie prowadze reklamy szkolki Pana Zymona jak ktos
to mogl odczytac.
Pozdrawiam,Boguslaw

.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-25 09:07:25

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawde mowiac najbardziej z magnolii interesuja mnie gatunki botaniczne, jak
wspomniana M. tripetala (u mnie kiepsko rosnie, ostatnia z wielu),
salicifolia, obovata. Ciekaw jestem, czy ktos produkuje takie gatunki.

A...@i...pl
http://www.iko.pl

1. Data: 2000-02-25 18:26:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pudelek jak i Zymon, obaj sa szkolkarzami wysokiej klasy i oferuja
znakomity material. Dyskusja na temat ktory zaopatruje wiekcej Polski jest
srednio celowa, tym bardziej, ze Piotr ma w jednym racje. Zymon od poczatku
istnienia specjalizowal sie w magnoliach i to on zwykl wiesc w tym prym. Nie
przeszkadza to wcale w fakcie, ze obaj maja ogromna produkcje.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

skompostowanie
kawa
RE: marny hiacynt
Re: do milosnikow roz i kolorowych katalogow
RE: marny hiacynt