skóra uzależniona od Nivea

1. Data: 2006-05-11 22:33:56

Temat: skóra uzależniona od Nivea
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba moja skóra uzależniła się od kremu Nivea, bo gdy zmienie krem na
inny to po paru dniach uzywania dostaje miejscowe zaczerwienienia
skóry, które są wysuszone do tego stopnia,
że skóra się łuszczy, a podczas nakładania kremu, odczuwam pieczenie
skóry,
stosowałem Physiogel i Atoderm PP i po kilku uzyciach musiałem
zrezygnować, pani w aptece powiedziała, że już się spotkacła z takimi
przypadkami i że jest to wina Nivea do którego skóra się
przyzwyczaiła,

może coś poradzicie, bo sam już nie wiem co zrobić, może czas
odwiedzić dermatologa?

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-05-12 06:16:47

Temat: Re: skóra uzależniona od Nivea
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 May 2006 00:33:56 +0200, Tomek napisał(a):

a nie prościej po prostu przez jakieś 3-4 tygodnie odpuścić sobie NIVEA?
skóra odpocznie, najpierw powybrzydza a później stopniowo wróci do normy

3. Data: 2006-05-12 07:24:34

Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mowimy o klasycznym tlustym kremie w niebieskim opakowaniu?
mozesz go zastapic pielegnacyjnym kremem dla dzieci z serii Ziajka
Ziaji http://www.ziaja.com/pl/?a=prod2&idCategory=7&idKind
=2&idProd=25
nie powinnien cie uczulic, podraznic i bardzo ladnie nawilza. moj maz
uzywa go po goleniu.
d.

4. Data: 2006-05-20 11:45:38

Temat: Re: skóra uzalezniona od Nivea
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego chcesz pozegnac sie z NIVEA ? - ja nie wyobrazam sobie
innego kremu , stosuje go od zawsze ( twarz , dlonie , stopy , cialo
) i nie mam zamiaru zmieniac - chyba , ze on sie zmieni :-)

vichy lipocure - wrażenia
samoopalajacy zel do kapieli
Szczepionka na opryszczke wargowa
podkład