skórka z pomidora

1. Data: 2003-09-01 13:27:53

Temat: skórka z pomidora
Od: "tweety" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich..
Chciałabym zapytac was o szkodliwość skórki z pomidora? Czy to, ze
pomidory obiera sie ze skórki spowodowane jest tym, ze ona szkodzi czy tylko
sa to wzgledy kulinarne? Jesli jednak szkodzi to w jaki sposób? Czy
obieracie pomidory ze skorek? U mnie w domu sie obiera, a u mojego chlopaka
nie.
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2003-09-01 14:18:04

Temat: Re: skórka z pomidora
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <b...@o...pl> wrote in message news:bivhgk$fuc$1@news.onet.pl...
> [...]
> Chciałabym zapytac was o szkodliwość skórki z pomidora? Czy to, ze
> pomidory obiera sie ze skórki spowodowane jest tym, ze ona szkodzi czy

Ja nie obieram chyba, że jest bardzo "skórzasta", bo takiej twardej mój
żołądek po prostu nie trawi - kończy się to wymiotami. To samo dotyczy
zresztą skórek od winogron, brzoskwiń itp.
Anka

3. Data: 2003-09-01 14:52:11

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym zapytac was o szkodliwość skórki z
pomidora?

"Gdy byłem mały..." to mówiło sie że się ona (ta skórka)
prykleić do żołądka może i problemy tym samym spowodować
zdrowotne operacją sie kończące.

> Czy obieracie pomidory ze skorek?

Nie!

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2003-09-03 19:06:58

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sa to wzgledy kulinarne? Jesli jednak szkodzi to w jaki sposób? Czy
> obieracie pomidory ze skorek? U mnie w domu sie obiera, a u mojego

Ja obieram tylko dlatego bo bardziej mi takie smakuja.

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2003-09-28 02:16:43

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa to wzgledy kulinarne? Jesli jednak szkodzi to w jaki sposób? Czy
> obieracie pomidory ze skorek? U mnie w domu sie obiera, a u mojego

Ja jem jak najwiecej skorek, pestek i innych tak zwanych niestrawnych
smieci. Przeciez to jest blonnik.

Proszę o wyjaśnienie wyników badań ginekologicznych
Taka sobie historia... [długie]
Dentysta - Szkodliwość Znieczuleń ???
anestezjolog poszukiwany
Farbować włosy w ciąży?