baterie w przewodzie pokarmowym

1. Data: 2003-09-01 14:39:59

Temat: baterie w przewodzie pokarmowym
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Mam kolezanke ktora miala bardzo duze problemy z brzuchem, wyprozniala sie
raz na 2 tyg. Wyjechala ostatnio za granice no i wyladowala w szpitalu, w
tymze szpitalu zrobili jej wszystkie badania i okazalo sie ze winna jest
bakteria w przewodzie pokarmowym. Dostala antybiotyk teraz nie ma problemow
z brzuchem.
Pisze o tym poniewaz sam mam problemy podobne do kolezanki ale nie w tak
nasilonym stopniu( zalatwiam sie raz na 4 dni, ale czuje sie ciagle
pelny)Czy jak pojde do lekarza pierwszego kontaktu to on da mi jakies
lekarstwa na przeczyszczenie z bakterii czy trzeba zrobic specjalistyczne
badania?
Pozdrawiam
KUBA

2. Data: 2003-09-01 18:08:05

Temat: Re: baterie w przewodzie pokarmowym
Od: ILB2 <j...@D...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

KUBA wrote:
> [...]
> pelny)Czy jak pojde do lekarza pierwszego kontaktu to on da mi jakies
> lekarstwa na przeczyszczenie z bakterii czy trzeba zrobic specjalistyczne

Przeczytalem ten post (poczatek), bo topic byl ciekawy... a tu o
bakteriach :(

3. Data: 2003-09-01 19:28:19

Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytalem ten post (poczatek), bo topic byl ciekawy... a tu o
> bakteriach :(
sorry:))

skórka z pomidora
Proszę o wyjaśnienie wyników badań ginekologicznych
Taka sobie historia... [długie]
Dentysta - Szkodliwość Znieczuleń ???
anestezjolog poszukiwany