skreslone przez cenzure

1. Data: 2001-09-28 16:48:24

Temat: skreslone przez cenzure
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz moj post na temat "Odp: Odp: Holonomia albo
geniusz vs miernota ? było: Re: Przestrzenie liniowe [...]"
zostal wykasowany przez cenzure spod adresu
c...@k...mimuw.edu.pl z uzasadnieniem
"Za duzo grup w polu Newsgroups: w dlugiej dyskusji",
pragne oswiadczyc, ze:

1. Nie znosze cenzury w zadnej postaci.

2. Dyskusje i tak zamierzalem zakonczyc (konczylem moj
post zdaniem "Proponuje watek zakonczyc (w kazdym
razie ja juz odpowiadac nie bede)."

3. Moje stwierdzenie "To raczej psychiatria, ciezki przypadek."
w odniesieniu do wypowiedzi JT nie oznaczalo, ze uwazam go
za wariata w sensie klinicznym.

4. Nadal dziwie sie, ze w psychiatrii uznaje sie, ze jesli zaden
z objawow sam w sobie nie jest patologiczny, to ich zespol
tez nie jest patologiczny (jesli naprawde tak sie uznaje).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

1. Data: 2001-09-28 19:09:53

Temat: Re: skreslone przez cenzure
Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

On Pt 28 wrz 2001 06:48:24p "Michal Misiurewicz"
<m...@m...iupui.edu> wrote in news:9p2atn$4g2$1@hercules.iupui.edu

> 1. Nie znosze cenzury w zadnej postaci.

Ten bot dziala automatycznie i kasuje posty wyslane jednoczesnie na wiele
grup dyskusyjnych. To nie jest zadna cenzura tylko zabezpieczenie przed
spamerami.

[=] http://www.ufo.fr.pl <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar[@]data.pl <=> GG: 174363 [=]

1. Data: 2001-09-28 19:36:18

Od: s...@p...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Michal Misiurewicz" możemy przeczytać:

[cut]

Zrozumiałeś cokolwiek z uzasadnienia?

Reklama
rozwod