skrzypiące kolana

1. Data: 2012-10-08 20:13:09

Temat: skrzypiące kolana
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie
Od jakiegość czasu zaczęły mi skrzypić kolana. Coś na to paradzicie?
lekarstwa w aptece ( reklam jest pełno) to jedno...
A może powienienem coś jeść( odpowiednia dieta) tylko co? oprócz
reklamowanych specyfików farmaceutycznych?
Czy to juz tak będzie na stare lata?

skrzypiący
Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2012-10-09 03:11:31

Temat: Re: skrzypiące kolana
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-08 22:13, Krasnal pisze:
> Słuchajcie
> Od jakiegość czasu zaczęły mi skrzypić kolana. Coś na to paradzicie?
Ile masz lat? Jaki tryb życia prowadzisz? Kanapowy? Sportowy? Praca
fizyczna typu układanie glazury na podłogach? Jak z wagą? Chorowałeś
często na anginy, inne stany zapalne? Zepsute zęby?
Dopiero po uzyskaniu takich informacji można coś radzić.
Jacek

3. Data: 2012-10-09 19:25:21

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem szczupłym 50-latkiem, praca biurowa , nie stronię od roweru i nart,
troche na anginy chorowałem, ale to było 20 latemu. Zęby faktycznie od
jakiegoś czasu troche rozwalone.

Krasnal

4. Data: 2012-10-10 16:02:18

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 21:25, Krasnal pisze:
> Jestem szczupłym 50-latkiem, praca biurowa , nie stronię od roweru i
> nart, troche na anginy chorowałem, ale to było 20 latemu. Zęby
> faktycznie od jakiegoś czasu troche rozwalone.

Jesteś szczupły, jeździsz na rowerze to na plus.
Liczne anginy w przeszłości to na minus, a zęby duży minus.
Wylecz zęby i śpij spokojnie. Przewlekłe stany zapalne odbijają się na
stawach i kończy się to chorobą zwyrodnieniową. Postępuje ona powoli i
potem np. koło sześćdziesiątki bywa już za późno na cokolwiek, dlatego
trzeba o tym pomyśleć wcześniej.
Samo trzeszczenie nie jest czymś strasznym, ale warto iść do lekarza i
zrobić sobie RTG (może być kręgosłup szyjny), gdzie lekarz pozna zmiany
zwyrodnieniowe. Preparaty typu glukozamina stosować można przy średnim
zwyrodnieniu. Przy niewielkich zmianach szkoda pieniędzy, a przy
zaawansowanych już nie pomogą.
Jacek

5. Data: 2012-10-13 16:13:31

Od: Maciej <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ja ze swojej strony mogę polecić Ci kilka praktyk, które wspomagają smarowanie stawów
oraz odbudowę kolagenu.
Oczywiście zanim cokolwiek zaczniesz robić - sprawdź, czy Ci to nie szkodzi na układ
pokarmowy (wrzody, refluks itp.).

1. Zażywaj za raz po głównym posiłku (aby uniknąć problemów z żołądkiem) witaminę C
1000mg/dzień (witamina C pomaga w produkcji kolagenu)

2. Polecam jeden z preparatów: "Flexit drink" lub "Collagen renover" - oba można
kupić w okolicach 40pln za puszkę 400mg. Z mojego doświadczenia chyba flexit był
trochę lepszy.

3. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie kolan (mogę to być tzwane ćwiczenia kledzika, ew.
wpisz w YouTube "strenghtening knees exercices" jest tam dużo ćwiczeń.

Soczewki Oasys
Jaka szczepionka na grypę?
Tomograf - wyniki badań
utrata przytomnosci, twor siatkowaty
Danone_zaplaci_za_reklam y__zdrowych__jogurtow