skurcze

1. Data: 2000-12-17 12:35:48

Temat: skurcze
Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

czy ktos moze mi powiedziec od czego moga sie brac czeste skurcze ?

czy to brak jakiejs witaminy, czy moze ruchu, moze nadmiar alkoholu,
albo papierosow ?

wlasciwie "jak sie postaram" to moge doprowadzic do skurczu kazda
czesc ciala... podejrzewam ze to nie jest normalne :)

pozdr,
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Niezręczne pochlebstwo może nas bardziej upokorzyć
niż uzasadniona nagana." /Marie Von Ebner-Eschenbach/

2. Data: 2000-12-18 07:40:10

Temat: Re: skurcze
Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skurcze mogą być spowodowane niedoborem magnezu.
Kup sobie preparat z magnezem (jest ich kilka) lub np. Calcium/Magnesium.
Dobrze pomaga magnez w tabletkach musujących. Wiem, ze skurcze po takich
kuracjach mijają.
Magda

3. Data: 2000-12-18 14:28:11

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dobrze pomaga magnez w tabletkach musujących. Wiem, ze skurcze po takich

Tak zgadzam się ale z preparatów magnezowych polecam MAGNE B6, próbowałem
już różnych (najczęściej powodują mała rewolucję w żołądku). MAGNE B6
rozpuszcza się dopiero w jelitach. Musisz brać regularni minimum miesiąc
(trudno się wchłania ale B6 mu w tym pomaga)

Yosarian

4. Data: 2000-12-22 00:31:24

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

fEnIo napisał(a) w wiadomości:
<9...@4...com>...
>czesc
>
>czy ktos moze mi powiedziec od czego moga sie brac czeste skurcze ?
>
>czy to brak jakiejs witaminy, czy moze ruchu, moze nadmiar alkoholu,
>albo papierosow ?
Jeśli jesteś zapalonym piwoszem , albo imprezujesz alkoholowo nader często
to może przystopuj , albo przynajmniej pij sobie co jakiś czas krwawą Mary
chodzi o uzupełnienie potasu np: sokiem pomidorowym - a najlepiej nakłoń
lekarza , co może nie być łatwe do zbadania poziomu elektrolitów )
Zdrowia!
Piotr Sowa

Chlamydia trachomatis Poszukuję wiadomości
drzenie miesni przy wysilku
Ginekologiczne badania screeningowe.
Psoriasis
SZUKAM ADRESU TER.KOMÓRKOWA