skurcze mięśni nóg

1. Data: 2006-01-22 16:41:59

Temat: skurcze mięśni nóg
Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni pojawiają się u mnie bardzo bolesne skurcze mięśni nóg.
Napewno nie są one spowodowane nadmiernym przeciążeniem czy zmęczeniem
większym niż wcześniej. Niestety staje się to coraz bardziej dokuczliwe.
W jaki sposób można je skutecznie wyeliminować? Co należałoby w tym
przypadku zrobić?

---
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2006-01-22 17:22:49

Temat: Re: skurcze mięśni nóg
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> większym niż wcześniej. Niestety staje się to coraz bardziej dokuczliwe.
> W jaki sposób można je skutecznie wyeliminować? Co należałoby w tym

Mozesz miec braki np. magnezu, potasu, wapnia, a moze problemy z zylakami?
Sadze, ze to pierwsze. Sprobuj na poczatek zazywac np. Aspargin i jakies
wapno, a potem staraj sie zjadac produkty bogate w te mineraly.

Iwona
//Kto nie chce-szuka powodu, kto chce-szuka sposobu//

3. Data: 2006-01-23 15:15:41

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety mało o sobie piszesz. Jeśli skurcze pojawiły się nagle przed
kilkoma tygodniami i są "bardzo bolesne", to należy się zgłosić do
lekarza rodzinnego i zrobić podstawowe badania plus zbadać elektrolity.
Bardzo ważne jest też w tym przypadku badanie kliniczne.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-01-23 21:21:34

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że Iwona s ma rację że brakuje minerałów (ostatni brałam dużo leków,
które mogły je wypłukać).
Badania zrobiłam i wszystko w nich jest w normie. więc spróbuję z potasem +
wapno + magnez.
Po zapytaniu na usnecie rozmawiałam z neurologiem, który stwierdził że przy
SM to jest normalne. :(( i zalecił powyższe minerały.
Dziękuję za wszelkie sugestie!

Aga

5. Data: 2006-01-25 17:18:57

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

SM?! No to przemilczałaś w pytaniu zasadniczą informację. Między innymi
z uwagi na możliwość wystąpienia "świeżego" SM nie należy bagatelizować
bolesnych, przedłużających się skurczów mięśni.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2006-01-25 19:15:05

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> SM?! No to przemilczałaś w pytaniu zasadniczą informację. Między innymi z
> uwagi na możliwość wystąpienia "świeżego" SM nie należy bagatelizować
> bolesnych, przedłużających się skurczów mięśni.

Tak, ale neurolog do którego zgłosiłam w przychodni stwierdził "że to
normalne i tak być musi" :(( zalecił zażywanie sporych dawek potasu i na tym
koniec.
Jutro będę ponownie kontaktować się z lekarzem, który wykazuje się większą
fachowością, ale nie wiem co to da.

Aga

7. Data: 2006-01-26 15:07:52

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadza się, "normalne". Chodziło mi o to, że Ty już wiesz, że
chorujesz na SM. Podobnych objawów nie należy bagatelizować m.in.
dlatego, że mogą one być obiawem SM u kogoś, kto jeszcze nie wie, że
jest chory. W takim przypadku nie należy opóźniać diagnostyki.

Pozdrawiam
Piotr

Bol ucha przy nagryzaniu
więzadło ACL