słodycze

1. Data: 2008-07-08 14:04:27

Temat: słodycze
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś zna sposób na odzwczjenie się od jedzenia słodyczy-pomocy

2. Data: 2008-07-08 15:35:25

Temat: Re: słodycze
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> czy ktoś zna sposób na odzwczjenie się od jedzenia słodyczy-pomocy

jest malo i czesto - min. 5 posilkow dziennie. to powoduje (u mnie) cukier w
normie, nie rzucam sie ani slodycze, ani na jedzenie. odchudzam sie juz pol
roku i bardziej pizzy mi sie chce, niz slodyczy, co mnie dziwi niezmiernie.
bo wcinalam slodkiego duzo, uwielbialam.

3. Data: 2008-07-09 09:52:53

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> czy ktoś zna sposób na odzwczjenie się od jedzenia słodyczy-pomocy

Naczelna zasada. - Nie kupować.
Na etapie kupowania to jest najłatwiejsze do powstrzymania się.
Jeśli się już kupi to sprawa już bardzo trudna.

4. Data: 2008-07-09 14:22:53

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Naczelna zasada. - Nie kupować.
> Na etapie kupowania to jest najłatwiejsze do powstrzymania się.
> Jeśli się już kupi to sprawa już bardzo trudna.

nie znasz uzaleznionych - a jaki to problem gume maczac w cukrze, albo jesc
sam cukier, ktory jest w kazdym domu.

5. Data: 2008-07-09 21:11:05

Od: ciach <""Sniper.JP\"@wp.(ciach)pl"> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> czy ktoś zna sposób na odzwczjenie się od jedzenia słodyczy-pomocy

W moim przypadku nie potrafię się powstrzymać przed słodyczami - jak
widzę słodycze w moim otoczeniu, to naturalny, niekontroloany odruch
powoduje, że je zjadam. Jak coś słodkiego jest w domu, to potrafię pół
nocy nie przespać, aby je zjeść.
Jestem normlanym 25-latkiem, normlanej budowy ciała, więc nie mam
potrzeby "odzwyczajenia się" od słodyczy, ale chciałem przynajmniej je
ograniczyć.
Jedynie jak paliłem papierosy, to nie ciągnęło mnie do słodyczy tak
bardzo - ale jak rzuciłem, to katastrofa ;)

6. Data: 2008-07-10 06:06:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" napisał:

> [...]

IMO nie. Tu najtrudniej załozyć sobie blokadę, bo to najszybsza
przekąska, dostępna w każdym kiosku i nie wymagająca mycia, obierania,
przygotowywania...

> nie znasz uzaleznionych - a jaki to problem gume maczac w cukrze,
> albo jesc sam cukier, ktory jest w kazdym domu.

:))) No ja słodycze bardzo lubię, ale od cukru odzwyczaiłam się, kiedy
był na kartki. I od tego czasu wypicie herbaty z cukrem powoduje u
mnie odruch wymiotny. Samego cukru też nie zjem - śmierdzi mi po
prostu. Dziecko jeszcze słodzi, ale widzę, że też powoli zmienia
zdanie.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-07-10 06:30:55

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO nie. Tu najtrudniej załozyć sobie blokadę, bo to najszybsza
> przekąska, dostępna w każdym kiosku i nie wymagająca mycia, obierania,
> przygotowywania...

Lubię słodycze, ale nigdy nie kupowałem niczego w kiosku, jako szybkiej
przekąski. Kawałek "słodycza" zjadam z masłem do kawy w domu.
Jeśli go wcześniej nie kupię, to nie zjadam, ot, co.
jangr

8. Data: 2008-07-10 06:37:41

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze dodam, że to, o czym piszesz, to nie jest żadna przekąska,
ale śmieci. Myślenie o tym, jako o przekąsce, oraz oczywiście
przekąszanie tym prowadzi moim zdaniem do otyłości olbrzymiej.
Człowiek chcący się od niej uchronić nie zauważa kiosków
i tego, co tam leży. Wszystko to jest niejadalne. Powodzenia.

9. Data: 2008-07-10 08:07:14

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:

> czy ktoś zna sposób na odzwczjenie się od jedzenia słodyczy-pomocy

Podobno preparaty chromu pomagają pozbyć się apetytu na słodkości. Poza
tym możesz spróbować zastąpić je np. suszonymi owocami (daktyle,
morele). No i faktycznie brak słodyczy w domu też pomaga :-))

Pozdrawiam,

Livia

10. Data: 2008-07-10 09:24:46

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-10 10:07 Livia pięknie wystukał/a:

> [...]
> morele).

No i faktycznie brak słodyczy w domu też pomaga :-))

Nie pomaga, bo się leci w nocy na stację benzynową np.

--
animka

Dziecko wychowane przez dominujaca matke gdzie ojciec jest nagminnie ponizany przez matke.
plamy na płuchach - tomografia???
mianseryna - pytanie.
dr Tokarz Zenon
Trójmiasto, seksuolog