smaki

1. Data: 2002-10-18 16:45:42

Temat: smaki
Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z Was gotując stosuje zasadę pięciu przemian z medycyny chińskiej?
Mam na mysli pięć smaków opisanych w książce Anny Ciesielewskiej " Filozofia
życia" i " Filozofia zdrowia"

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-10-18 19:21:15

Temat: Re: smaki
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Templer" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
aopdqh$34b$...@n...tpi.pl...
> [...]
chińskiej?
> Mam na mysli pięć smaków opisanych w książce Anny Ciesielewskiej "

A jakie to smaki ?

Ewcia
(ciekawa)

ps. niezlosliwe : czy p. Ciesielewska jest chinska kucharka ?

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-18 20:01:39

Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> aopdqh$34b$...@n...tpi.pl...
> chińskiej?
> Filozofia
> >

> A jakie to smaki ?
> gorzki, slodki,ostry,slony,kwasny
wedlug Ciesielewskiej nalezy je stosowac w/w kolejnosci
co powoduje, ze pozywienie staje sie zrównowazone
> Ewcia
> (ciekawa)
>
> ps. niezlosliwe : czy p. Ciesielewska jest chinska kucharka ?
Ciesielewska jest magistrem technologi zywnosci, zajmuje sie wplywem
pozywienia na nasze samopoczucie i oganizm. Z tego co opisuje w swoich
ksiazkach wynika, ze odpowiednia dieta moze uchronic nas od wielu chorób
itp. Osobiscie jestem sceptycznie do tego nastawiona, wiec moze ktos na
grupie ma jakies doswiadczenia w tej kwestii......
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-10-18 20:35:42

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze na grupie do tej pory nie mowiono o p. Cieslewskiej (ani w
ogole o technologii (w sensie teorii) zywnosci.
Co do smakow :
> gorzki, slodki,ostry,slony,kwasny
> wedlug Ciesielewskiej nalezy je stosowac w/w kolejnosci
> co powoduje, ze pozywienie staje sie zrównowazone

...ja lubie czasami od slodkego zaczac,
a na pewno nie lubie kwasnym konczyc...

Tyle Moge o Tym Powiedziec
(jak mawial Forrest Gump)

Ewcia

ps. istnieje pl.misc.dieta ; moze tam beda cos wiecej wiedziec

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-19 13:07:48

Od: Rene <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Templer wrote:

> [...]
> itp. Osobiscie jestem sceptycznie do tego nastawiona, wiec moze ktos na
> grupie ma jakies doswiadczenia w tej kwestii......

To ostatnie zdanie to oczywiscie prowokacja? Prawda?

1. Data: 2002-10-20 08:57:43

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Rene" <a...@h...com>

Anna Templer wrote:
> [...]
> itp. Osobiscie jestem sceptycznie do tego nastawiona, wiec moze ktos na
> grupie ma jakies doswiadczenia w tej kwestii......

Rene:
To ostatnie zdanie to oczywiscie prowokacja? Prawda?

Ostatnio coraz wiecej [w tym lekarze psychiatrzy] mowi sie o fatalnych skutkach
nieprzestrzegania diety w stwierdzonych przypadkach
zlego wchlaniania - do wystapienia schizofrenii wlacznie.
Slyszalam na wlasne uszy w powaznej audycji w naszej oficjalnej TV. Niestety, nie
pamietam nazwiska lekarki.
Barbara

Kuchnia arabska pytanie...
zdrowe żywienie