smarowanie samoopalaczem

1. Data: 2004-08-28 08:52:43

Temat: smarowanie samoopalaczem
Od: "kika" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, czy mogłybyście się podzielić w jaki sposób używacie
samoopalacza. Mianowicie mam problem, bo jak umyję dłonie po smarowaniu
całego ciała, to opalenizna kończy się na nadgarstku, co okropnie wygląda.
Jak posmaruję wierzchnią stronę dłoni, to w miejscach między palcami
tworzą się ciemne plamy, które, wyglądają jeszcze gorzej. Może jest jakaś
technika, o której nie wiem, a i jeszcze jedno, czy są jakieś
samoopalacze, które po paru godzinach nie śmierdzą na ciele? Dodam ,że
używałam różnych.Nawet te które w tubce pachną cudownie, po jakimś czasie
zmieniają zapach na taki, którego nie lubię.

Pozdrawiam
Kika

1. Data: 2004-08-28 10:27:08

Temat: Re: smarowanie samoopalaczem
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Aug 2004 10:52:43 +0200, in pl.rec.uroda "kika"
<t...@v...pl> wrote in <cgph46$a2$1@news.onet.pl>:

> [...]
>Jak posmaruję wierzchnią stronę dłoni, to w miejscach między palcami
>tworzą się ciemne plamy, które, wyglądają jeszcze gorzej. Może jest jakaś

tak, uważne smarowanie. po posmarowaniu dłoni przetrzyj kawałkiem
papierowego ręcznika okolice paznokci i przestrzeń między palcami.

> [...]
>używałam różnych.Nawet te które w tubce pachną cudownie, po jakimś czasie
>zmieniają zapach na taki, którego nie lubię.

to DHA, czyli substancja, która sprawa, że kolor skóry się zmienia.
99% preparatów ją zawiera - ktoś kiedyś wspominał o jakimś Diorze,
który nie śmierdzi, ale nie mam pojęcia, który to był i czy jeszcze
jest w ofercie. poza tym, najlepszym wyjściem jest smarowanie się
samoopalaczem na noc, wtedy zapach nie przeszkadza.

an.

1. Data: 2004-08-28 10:49:05

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest w ofercie. poza tym, najlepszym wyjściem jest smarowanie się
> samoopalaczem na noc, wtedy zapach nie przeszkadza.

Racja, najlepiej jest smarowanie sie na noc. Ja zawsze tak robie
Co do samoopalacza ,który nie "smierdzi" to moim zdaniem jest to Dior Golden
Self- Tanner Instant Glow for the Body. Dla mnie pachnie "budyniowo".

1. Data: 2004-08-28 12:39:57

Od: "kika" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję, na pewno przetestuję.

Pozdrawiam
Kika

1. Data: 2004-08-28 13:12:09

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Aug 2004 12:49:05 +0200, in pl.rec.uroda "Baby Doll"
<m...@p...fm> wrote in <cgpnuv$959$1@achot.icm.edu.pl>:

>Racja, najlepiej jest smarowanie sie na noc. Ja zawsze tak robie

ja też, w ciągu dnia jakoś zupełnie nie pasowałoby mi.

>Co do samoopalacza ,który nie "smierdzi" to moim zdaniem jest to Dior Golden
>Self- Tanner Instant Glow for the Body. Dla mnie pachnie "budyniowo".

o, czyli dobrze pamiętałam, że Dior.

an.

1. Data: 2004-08-28 17:26:13

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> ja też, w ciągu dnia jakoś zupełnie nie pasowałoby mi.

Golden

> o, czyli dobrze pamiętałam, że Dior.

ale gdy nasmaruje sie na noc jest mozliwosc,ze w niektorych miejscach
kosmtyk moze wchlonac w posciel przez co moga powstac plamy lub nieopalone
miejsca...u was tak sie nie dzieje?
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-08-28 17:57:43

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Aug 2004 19:26:13 +0200, in pl.rec.uroda "teia^^"
<t...@N...pl> wrote in <cgqfei$q3a$1@news.onet.pl>:

>ale gdy nasmaruje sie na noc jest mozliwosc,ze w niektorych miejscach
>kosmtyk moze wchlonac w posciel przez co moga powstac plamy lub nieopalone
>miejsca...u was tak sie nie dzieje?

nie. przecież balsam wchłania się po paru minutach, nie rzucam się na
łóżko w sekundę po natarciu ciała.

an.

suknia ślubna cymbeline
avon wpisowy?? ile??