śmierć

1. Data: 2002-07-11 17:50:59

Temat: śmierć
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tydzień temu dziadek mojego chłopaka, zjadł śniadanie, zażyczył sobie
herbatkę, a po herbatce oznajmił, że idzie spać i prosi, aby nie budzono go
na obiad. Tak też wszyscy uczynili, pod wieczór dziadek już nie żył, umarł
we śnie.
Też chciałabym tak umrzeć, jako żona i babcia.

2. Data: 2002-07-11 18:02:05

Temat: Re: śmierć
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> we śnie.
> Też chciałabym tak umrzeć, jako żona i babcia.

Powinnam jeszcze dodać: jako matka

3. Data: 2002-07-11 18:38:45

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:agkgj0$lbn$1@news.onet.pl...

> Też chciałabym tak umrzeć, jako żona i babcia.

Czemu zaraz z taką grobową artylerią debiutujesz, ale nic
to. Cieszę się, że jesteś. Masz rację, dla osoby, której
pora w tą drogę jest to najlepsze. Za pewne jest to drobne
pocieszenie dla reszty rodziny, lecz w zasadzie to nie wiem.
Za dużo jest w tym temacie zależności o których można by
pisać, choć na prawdę temat wyjatkowo ponury. Można
dywagować.....Nie wiem, czy oczekujesz jakiś odpowiedzi na
twój post oprócz wyrazów kondolencji? Myślę, że nie jest to
dobry temat nas lato i osobiście odpuszczam. Sorry.
Darek

4. Data: 2002-07-11 19:13:15

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates"

Nie wiem, czy oczekujesz jakiś odpowiedzi na
> twój post oprócz wyrazów kondolencji? Myślę, że nie jest to
> dobry temat nas lato i osobiście odpuszczam. Sorry.

Niczego nie oczekiwałam, pomyślałam tylko, że w tych czasach taka śmierć to
rzadkość.
Masz rację - temat jest ponury - nie będę już tak smucić.:))

Z natury wesoła Isia

5. Data: 2002-07-11 19:14:43

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:agkld2$1c0$1@news.onet.pl...

> Masz rację - temat jest ponury - nie będę już tak
smucić.:))

> Z natury wesoła Isia

Ufffffffff:-))
Darek

6. Data: 2002-07-12 07:47:55

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za dużo jest w tym temacie zależności o których można by
> pisać, choć na prawdę temat wyjatkowo ponury.

Temat jak temat. Ja uważam, że zupełnie ludzki. Przecież każdy umrze i każdy
powinien pogodzić się z tą myślą.
Ja sobie żyję i co jakiś czas myślę o smierci.
A miesiąc temu wracałam do domu w okropną burzę. Pioruny waliły dokładnie
niedaleko mnie. Szok. Tym bardziej, że panicznie boję się burzy. Powinnam
dodać, że szłam wśród wysokich drzew. I tak szłam i trzęsłam się ze strachu,
aż w pewnym momencie pomyślałam, że przecież śmierć od pioruna jest szybka i
bezbolesna. Pomyślałam też, że w moim momencie życia mogę umrzeć, ponieważ
nieczego nie zostawię niewyjaśnionego. I strach przeszedł.
Oczywiście dodam, że nie są to myśli samobójcze, bo od takich jestem daleka.
Chcę żyć i przeżyć jeszcze dużo różnych radości i smutków dla równowagi.

> Myślę, że nie jest to
> dobry temat nas lato i osobiście odpuszczam. Sorry.

Na lato może nie, ale warto czasem pomyśleć, czy jesteś przygotowana/y na
śmierć. Przecież może nas dopaść w każdej chwili.

Pozdrawiam moim zdaniem nie ponuro
Ania

7. Data: 2002-07-12 08:10:54

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej, że panicznie boję się burzy.

Ze względu na szybkość (światła) - śmierć od pioruna nawet nie dotrze
do Twojej świadomości. Krótko mówiąc - nie usłyszysz (nie zobaczysz)
pioruna który Cie zabije - nie ma więc sensu bać się tego który
słyszysz (widzisz).

> [...]
strachu,
> aż w pewnym momencie pomyślałam, że przecież śmierć od pioruna jest

No właśnie

[ciach]
> Na lato może nie, ale warto czasem pomyśleć, czy jesteś
przygotowana/y na
> śmierć. Przecież może nas dopaść w każdej chwili.

Jak to ktoś kiedyś powiedział:

"żyj tak jak byś był nieśmiertelny ale bądź przygotowany na śmierć w
każdej chwili"

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2002-07-12 11:42:53

Temat: Re: śmier
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"isia" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> we śnie.
> Też chciałabym tak umrzeć, jako żona i babcia.

Hmmm ....
Moze zle dedukuje, ale wyszlo mi ze jestes zona i babcia, masz chlopaka w
wieku w ktorym traci sie dziadkow i chcialabys juz umrzec ...
Chyba sie nie wyspalem ... :-)

9. Data: 2002-07-12 21:15:12

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ijon"
> Hmmm ....
> Moze zle dedukuje, ale wyszlo mi ze jestes zona i babcia, masz chlopaka w
> wieku w ktorym traci sie dziadkow i chcialabys juz umrzec ...
> Chyba sie nie wyspalem ... :-)

W przyszłości kolego lub koleżanko, w dalekiej przyszłości. :)

Isia

uprzedzenie? negatywne nastawienie?
Czy znacie historie wszystkich blizn, tatuaży i innych znamion swoich partnerów ??
Ciekawe propozycje...
Re: Wyjechaliście na rodzinny urlop?
Wyjechaliście na rodzinny urlop?