śmierdzący wątek - pot 'pot pachami' i pot w butach

31. Data: 2011-12-23 21:28:50

Temat: Re: śmierdzący wątek - pot 'pot pachami' i pot w butach
Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"rg" <b...@b...pl> wrote in message
news:1h6m2y40okbf6.1gb31mqdpdnvd$.dlg@40tude.net...
> Nie histeryzujmy, to że pod pachami się nie spocisz, to żadna ingerencja.
> Plicz sobie stosunek powierzchni pach do powierzchni całego ciała...
wyjasnij innymi sowami, co miałeś na myśli.

> Życie to kompromisy, albo małe pieczenie, albo szmbo pod pachami.
nie.
nie jest to jedyna alternatywa.

> Nie demonizujmy, w nadmiernych ilościach to i wypita woda może zabić.
> Wszystko trzeba stosować z umiarem i rozsądkiem.
totalnie bezużyteczny argument. Do rzeczy.

> W Twoim przypadku, najwyraźniej osoby nerwowej, nie walcz ze skutkami, ale
> raczej z przyczynami. Może zacznij od ograniczania reakcji organizmu na
> stres,
nie róbmy poradni doradztwa psychologicznego z prostego pytania.

> popijaj sobie uspokajające herbatki itp. Powinno pomóc, może nie z dnia na
akurat 'uspokajające' herbatki NIE są sposobem na przyczynę stresu.

Proszę nie odchodzić od tematu. Może przydać się innym. Dryfy nie pomagają.

32. Data: 2011-12-24 08:03:21

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenia" <b...@g...cos> napisał w wiadomości
> "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
> chyba żartujesz ????? !

Stokrotka napisala tez: "Nadmierne pocenie może być jakimś objawem,
więc nie zwalczaj objawu, szukaj pszyczyny."

U zdrowego osobnika nadmiarne pocenie jest objawem "oszczedzania na soli
kuchennej".
Nieco inny pot maja tez "cukrzycy". Kazdy zdrowy czlowiek ma cukrzyce przez
jakis czas po zjedzeniu weglowodanow. Jezeli je te weglowodany bez przerwy
to pot ma inny.
S*

33. Data: 2011-12-24 09:01:07

Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kompletnie nie jest to na temat zadanego pytania.

Może zapomniałaś pytania? Było następujące:

"No i teraz pytanie czym kosmetykować pachy,
żeby ten rozkład potu (ale nie samo wydzielanie potu)
miejscowo zatrzymać?"

Bielizna termo z jonami srebra spełnia to zadanie doskonale, więc nie
rozumiem Twojego "kompletnie nie na temat".

34. Data: 2011-12-24 11:36:43

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"M1SLQ" <m...@m...o2.pl> wrote in message
> [...]
>
> Bielizna termo z jonami srebra spełnia to zadanie doskonale, więc nie
> rozumiem Twojego "kompletnie nie na temat".

jest to rzeczywiście w zakresie tematycznym ogólnie dla wątku (w sensie:
moze stanowić to jakieś roziązanie, dla kogoś - w tym zakresie oczywiście
dzięki (i sorry za 'kompletnie'),
mi natomast chodzi literalnie o chemię / biochemię ('kosmetykować' -
dlaczego? aby to coś co możba byo stosować zawsze - i do wełnianego swetra i
do sukienki na ramiączkach (w warunkach zwkeszonej potliwości - no jak np
tańczę na imprezie to także popłynie pot (przynamjniej ja jak tańczę to nei
żartuję)).

Rzecz w tym, że osobiście nie wyobrażam sobie bielizny z rękawkiem (a na
ramiączkach nie sięga pod pachy) - iz wygody (przyzywcajeń) aszczególnie do
ubrania gdzie to nie nada się (także w okresie cieplejszym niż zima)

taka bielizna pewnie miałaby zastosowanie wsporcie (fitness / na rower / do
biegania) - przyda się ta informaca i dziękuje w tym zakresie

A w podstawowoej częsci zagadneinia - dalej wyglądam sposobów

35. Data: 2011-12-24 11:41:27

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
> "Nadmierne pocenie może być jakimś objawem,
> więc nie zwalczaj objawu, szukaj pszyczyny."

szukanie przyczyny jest NIEZALEŻNE od (poszuiwania, znajdywania i
stosowania) rozwiązania dla postawionej kwestii.
Jakby 'Stokrotki' pSZeczytały, to wspominam że efekty występują w
określonych warunkach zewnętrznych - w innych nie lub niezauważalnie
(Nadal jest to być może jakaś właściwosć tego organizmu (zdrowego lub
chrego) - niesprawdziałam pach współpracowników czy mają podobniew tych
warunkach

> U zdrowego osobnika nadmiarne pocenie jest objawem "
...zdrowia. (w określonych warunkach (ruchowych, zewnętrznych))
A bakterie zawsze obecne -będa ten pot rozkładac na smród. Tematem jest
niwelowanie od tego etapu - bakterii, bądź efektów ich obecności.

36. Data: 2011-12-24 12:05:55

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Może zapomniałaś pytania? Było następujące:

> więc nie rozumiem Twojego "kompletnie nie na temat".

dyskutujesz z trollem

plumke

37. Data: 2011-12-24 12:10:00

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>znajdywania

znajdywanie przez kupywanie...samicom przychodzi latwo

zenua

38. Data: 2011-12-24 12:51:38

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Gru, 12:36, "xenia" <b...@g...cos> wrote:

> Rzecz w tym, że osobiście nie wyobrażam sobie bielizny z rękawkiem

http://www.greenline-sklep.pl/p/61/448/dezodorant-ro
ll-on-z-koloidalnym-srebrem-o-dlugim-dzialaniu-dezod
oranty-roll-on-dezodoranty-pielegnacja-ciala.html

Ania

39. Data: 2011-12-24 19:39:35

Od: "xenia" <b...@g...cos> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha" <1...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> http://www.greenline-sklep.pl/p/61/448/dezodorant-ro
ll-on-z-koloidalnym-srebrem-o-dlugim-dzialaniu-dezod
oranty-roll-on-dezodoranty-pielegnacja-ciala.html

interesujące to srebro kolidalne
ma mnóstwo zalet
znana jest tylko jedna negatywna kwestia związana z aplikacją srebra (ale w
zasadzie nei dotyczy kolidalnego, chyba że wejdzie w niepożądane związki)
(srebrzyca) - możesz nieodwracalnie stać się niebeskim ludzikiem :D

tyle że raczej kupię inny preparat (wcale nie dezodorant) , ale to nie ważne
tutaj.

Dzięki za news.

40. Data: 2011-12-25 00:05:39

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zasadzie nei dotyczy kolidalnego, chyba że wejdzie w niepożądane
> związki) (srebrzyca) - możesz nieodwracalnie stać się niebeskim ludzikiem
> :D

dotyczy rowniez srebra koloidalnego ale dawke trzeba by stosowac przez kilka
lat zawyzona o kilkaset procent

plumke

odczulanie - na czym polega, czy działa, czy szkodzi,czy warto
ASPAT i ALAT
rezonans
koloroterapia - bioptron
Grypa/angina pytania ...