soczewki

From: "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: soczewki
Date: Mon, 5 May 2003 10:26:16 +0200

Dzień dobry, mam pytanie. Od kilku dni mam soczewki, ale cały czas mam
wrażenie, że mam wysuszone oczy i czasami piasek pod powiekami - czy to
minie, czy powinnam iść do okulisty po .... no właśnie, po co. Dodam tylko,
że mam krople do oczu tzw "sztuczne łzy", ale dyskomfort zanika tylko
chwilowo. Stosuję doustną antykoncepcję co ma podobno lekki wpływ.
Podpowiedzcie co robić, bo okularów mam na razie dość.
Magda