sofa poszukiwana...

1. Data: 2007-02-14 11:44:51

Temat: sofa poszukiwana...
Od: tescu <t...@M...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam do takiej sofy
http://www.ikea.com/PIAimages/23793_PE107221_S4.jpg
W ikea kosztuje ona 1399pln, ja potrzebuje 2szt do biura, wiec nie musi
to być skóra.
może ktoś spoktał się z producentem podobnych wyrobów w niższej cenie?

2. Data: 2007-02-14 12:26:43

Temat: Re: sofa poszukiwana...
Od: Piotr Suty/DurendaL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tescu napisał(a):
> [...]
> to być skóra.
> może ktoś spoktał się z producentem podobnych wyrobów w niższej cenie?

http://www.galeriareguly.pl/index.php?page=shop.prod
uct_details&flypage=shop.flypage&product_id=259&cate
gory_id=4&option=com_phpshop&Itemid=2
http://www.galeriareguly.pl/index.php?option=com_php
shop&page=shop.browse&category_id=4&keyword=&manufac
turer_id=&Itemid=2&orderby=pshop_product.product_nam
e&limit=10&limitstart=40

Spory wybór, dużo materiałów, od 2 lat mam z tej firmy zestaw z białej
skóry i jestem zadowolony, cena również była rozsądna.

3. Data: 2007-02-14 14:34:40

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Suty/DurendaL" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> [...] Spory wybór, dużo materiałów, od 2 lat mam z tej firmy zestaw
> z białej skóry i jestem zadowolony, cena również była rozsądna.

Tescu pytał o producentów, a to jest sklep :)

Tescu - przyjrzyj się ofercie Domofaber i Mebelplastu. Szczególnie w tym
drugim jest tak gigantyczny wybór różnych obić, że można sobie regulować
cenę w sporym zakresie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.