Kupno domu bez pośredników w Warszawie

1. Data: 2007-02-14 09:02:15

Temat: Kupno domu bez pośredników w Warszawie
Od: A...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może probował z sukcesem kupic dom, segment w Warszawie na
Ursynowie bez posrednikow? Strony webowe oraz pomysły jak dotrzeć do
sprzedających mile widziane.

2. Data: 2007-02-14 10:12:12

Temat: Re: Kupno domu bez pośredników w Warszawie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <A...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Czy ktoś może probował z sukcesem kupic dom, segment w Warszawie na
Ursynowie bez posrednikow? Strony webowe oraz pomysły jak dotrzeć do
sprzedających mile widziane.

Chcesz wydać na dom jakież 2 miliony zł. Fajnie jest zaoszczędzić te 3,5%,
bo to jest 70000 zł.
Jak ponegocjujesz marżę to zejdziesz do 35 tys. Też warto zaoszczędzić.
Czy jednak sądzisz, że osoba sprzedająca dom w takiej cenie, może sobie
pozwolić na rezygnację z zarobków pozwalających na posiadanie takiego domu i
zająć się przez pół roku wyłącznie jego sprzedażą? Czas to pieniądz.
Spróbuj wczuć się w położenie osoby sprzedającej dom.
Jedno widoczne ogłoszenie w gazecie wyborczej to 100 zł. A potem nic nie
możesz zrobić tylko odbierasz telefony. Musisz się umawiać z oglądaczami w
dzień, bo oni chcą dokładnie obejrzeć dom - nie ma mowy o żadnej pracy.
Wydajesz na ogłoszenia tylko 2600 zł przez te pół roku, ale w międzyczasie
nie zarabiasz 150 000 zł.
Próba samodzielnej sprzedaży domu powoduje, że jesteś 82 600 na minusie, a
jeśli sobie u pośrednika wynegocjowałbyś sobie dobrą marżę to jesteś aż 117
600 na minusie.
Czy dalej uważasz, że znajdziesz kogoś sprzedającego dom bez pośrednika?

BTW jest jakaś gazeta z bezpłatnych ogłoszeń bezpośrednich w Warszawie, ale
nie pamiętam tytułu. Może uda ci się i coś znajdziesz... Idź do dobrego
dużego kiosku z gazetami powinieneś kupić. Jednak część domów tam
ogłaszanych to też pośrednicy.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2007-02-14 12:10:47

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 14, 10:02 am, A...@g...com wrote:
> Czy ktoś może probował z sukcesem kupic dom, segment w Warszawie na
> Ursynowie bez posrednikow? Strony webowe oraz pomysły jak dotrzeć do
> sprzedających mile widziane.

Oczywiście, karmienie darmozjadów z agencji jest mało opłacalnym
zajęciem.
Agencje zajmuja się łatwo (szybko) sprzedawalnymi tematami, bardziej
złożone sprzedaże (np. mojego mieszkania, czy domu który kupiłem)
przekraczają zakres działań agencji bo nie wystracza dać jedno czy dwa
ogłoszenia.
Aczkolwiek jest to zajęcie wymagające dużo czasu. Prawdziwe
bezpośrednie ogłoszenia są starannie ukrywane przez agnecje, jak tylko
ktos da takie ogłoszenie to dostaje 50 telefonów od agencji, po czym
niezależnie od rozmowy agencje dają swoje ogłoszenie i sprzedający
(podobnie jest w wypadku kupujących) jest "ukryty".
Tak więc trzeba użyć własnych nóg i pochodzić (jeżdżąc mniej widać ;-)
po okolicy w której chce się mieszkać. Poczytać słupy, ogłoszenia w
spółdzielniach, sklepach etc. (na moim osiedlu była agancja która
zrywała takie ogłoszenia, ale szczęśliwie jednego nie zdążyli :-)
Jak już znajdziesz to co Cię intersuje to warto pogadać/poczytać a
jeśli to pierwszy zakup to nawet zatrudnić kogoś kto pomoże w ocenie
technicznej i wykonaniu poprawnie transakcji. Teoretycznie powinny to
robić agancje, ale tyle było i już przykładów (poszukaj na tej grupie)
wręcz celowego wprowadzania w błąd (a przemilczenia niewygodnych
faktów to prawie standard) że lepiej nawet przy kupnie przez agencję
skorzystać z niezależnej pomocy.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-02-14 13:15:43

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Marne szanse, szczególnie na Ursynowie, gdzie szeregówka jest głównie na
osiedlach zamknietych. Albo ogłoszenia w prasie/internecie bezpośrednio lub
przez znajomych.

5. Data: 2007-02-14 14:01:00

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłem z Nowoursynowskiej i widziałem baner na bliźniaku, ale
dosyć spory ten dom. Czasem ludzie wywieszają takie banery na budynkach, że
na sprzedaż. Tylko trzeba sie wbić na zamkniete osiedle, co nie jest jakieś
specjalnie trudne, albo od razu zagadać ochroniarza.

6. Data: 2007-02-14 14:02:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:45d302d8$0$13182$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Czasem ludzie wywieszają takie banery na budynkach, że na sprzedaż.

Dzwoniłeś kiedyś na takie ogłoszenie? Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby to
było wywieszone przez właściciela - zawsze to było z agencji.

7. Data: 2007-02-14 14:08:41

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzwoniłeś kiedyś na takie ogłoszenie? Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby to
> było wywieszone przez właściciela - zawsze to było z agencji.

Oj, z tym to jest różnie. Ale co stoi na przeszkodzie na tej podstawie
dostać się do właściciela? W urzedzie dzielnicy za 4 zł udzielą takiej
informacji, a mapa geodezyjna Warszawy jest w internecie.

8. Data: 2007-02-14 14:16:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:45d304a6$0$13183$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Oj, z tym to jest różnie. Ale co stoi na przeszkodzie na tej podstawie
> dostać się do właściciela? W urzedzie dzielnicy za 4 zł udzielą takiej
> informacji, a mapa geodezyjna Warszawy jest w internecie.

Bo własciciel i tak odpowie, że ma umowę z agencją na wyłączność i klucze są
w agencji i proszę tam dzwonić, umówić się na oglądanie domu i nie zawracać
mu głowy...

BTW... Za 4 zł w urzędzie dzielnicy podadzą ci namiar na właściciela domu?
Możesz to rozszerzyć?

9. Data: 2007-02-14 16:41:34

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW... Za 4 zł w urzędzie dzielnicy podadzą ci namiar na właściciela domu?
> Możesz to rozszerzyć?

Przychodzisz do urzędu do ewidencji gruntów, mówisz dzień dobry i że chcesz
dane pewnej nieruchomości. Jak masz adres to podajesz adres, jak znasz numer
działki i obręb to podajesz te dane (geodezja jest w internecie). Na tej
podstawie dostajesz info o właścicielu i władającym (bez adresu jak osoba
fizyczna), powierzchnię działki, numer, obręb, adres. Informacje możesz
dostać ustnie lub pisemnie (czasem trzeba zaczekać kilka dni).

10. Data: 2007-02-14 19:58:14

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Znajdujesz dowolny dom w ogłoszeniu, następnie wysyłasz na oglądanie swojego kolegę,
którego agent przetrzyma w
samochodzie na siedzeniu dla podpisania umowy, kolega ogląda, grymasi, zapisuje adres
i nazwisko z wizytówki, dalej
proste...
JaC

> Czy ktoś może probował z sukcesem kupic dom, segment w Warszawie na Ursynowie bez
posrednikow?
> Strony webowe oraz pomysły jak dotrzeć do sprzedających mile widziane.

It has removed 3081 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Amika / Wrozamet
osiek 9
nieszczelnosc baterii ceramicznej