Kupno domu bez pośredników w Warszawie

21. Data: 2007-02-15 17:02:07

Temat: Re: Kupno domu bez pośredników w Warszawie
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No to przejedź się do powiatu w Ożarowie.
JaC

> jest dokładnie tak jak napisałem

It has removed 3088 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

22. Data: 2007-02-15 17:12:56

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> No to przejedź się do powiatu w Ożarowie.

Bywam często, tylko ja mam prawo przeglądać nawet akty notarialne. A
przepisy o uzyskaniu informacji z ewidencji grutów są wszędzie jednakowe.

23. Data: 2007-02-15 17:15:12

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pośrednictwo agencji oszczędza czasu o tyle niewiele, że i tak trzeba osobiście
pokazywać, osobiście opowiadać,
osobiście oprowadzać, osobiście zachwalać, osobiście tłumaczyć, a 99,99% agentów jest
tu psu na budę.
To "tłumaczyć" jest o tyle właściwe, że większość niby-agentów (bo agentopokazywacz
wcale nie musi mieć uprawnień
pośrednika, a zwykle jest u pośrednika jedynie zatrudniony, no i istnieje cała masa
pośredników z licencjami z
automatycznej weryfikacji z lat 90-tych, bo robili to wcześniej) to tłumoki
przykładowo nie odróżniające okien
krosnowych od skrzynkowych a już na pewno okien zespolonych od szyb zespolonych,
ściany dwuwarstwowej od trójwarstowej,
kanału wentylacyjnego od spalinowego, a spalinowego od dymowego, 3/8 cala od 3/4
cala, polipropylenu od polietylenu itp.
itd.
Zamiast płacić pośrednikowi circa about 15 tys . zł (piętnascie tysięcy) przy
dzisiejszych cenach, to lepiej dac
młodziakowi kuzynowi 1/10 tego za dwa dni uczciwej intensywnej pracy w internecie,
przynajmniej zostanie w rodzinie...
JaC

> A to, że ktoś może po prostu nie mieć czasu się tym zajmować nie przychodzi Ci do
głowy?

24. Data: 2007-02-17 01:24:59

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciwnie, to że w ogóle istnieją agencje, które zgadzają się na inny
> model pracy świadczy, że rynek nieruchomości w Polsce jest, delikatnie
> mówiąc, dziwny.

Rynek jest dziwny bo opanowała go banda oszustów i krętaczy czyli agencje.
Nadal uważam że sprzedający który godzi się na taki układ nie ma wszystkich
klepek.
Właśnie podpisałeś z agencją umowę na na wyłączność na sprzedaż mieszkania.
Agent jak to agent, ma klienta w d... i daje w ogłoszeniu cenę wyższą.
Ponieważ ma w obrocie pulę kilkudziesięciu mieszkań, nie zależy mu na czasie
tylko na cenie.
On czeka na jelenia z kupą kasy który w końcu się trafi bo w międzyczasie
trafiają się jelenie na inne mieszkania,
a Ty zastanawiasz się czemu nikt nie kupuje.
W końcu na weselu u cioci dowiadujesz się że wuj Stefan od dawna szuka
mieszkania
i Twoje jest dla niego idealne. Jeśli sprzedasz to mieszkanie wujowi
Stefanowi to
zapłacisz prowizję agentowi.

Agencje są dla tych którz chcą darmo oddać komuś swoje pieniądze.
Dla sprzedającego pożytek z agenta jest żaden bo i tak musi wpuszczać
oglądających do mieszkania i tracić czas.
Kupujący też nie ma z agenta pożytku bo często jest wprowadzany przez agenta
w błąd i jeśli nie chce obudzić się
z ręką w nocniku i tak musi sprawdzić wszystko sam.

Ergo: (i z tego co widzę nie jest to zdanie tylko moje ale większości) od
agencji należy trzymać się z daleka
Przerabiałem już z tymi oszustami takie numery że nawet w kryminałach takich
nie wymyślili.
A potem okazuje się że agent PRZYPADKOWO o niczym nie wiedział........

25. Data: 2007-02-17 11:13:55

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zupełnie jak alfonsi.
Szukanie panienki bez alfonsa jest podobnie trudne, tyle że chwilowo jeszcze agencje
nie biją ;-)
JaC

> Rynek jest dziwny bo opanowała go banda oszustów i krętaczy czyli agencje.

It has removed 3098 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

26. Data: 2007-02-17 13:02:14

Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa napisał(a):

[...]
> [...]
> nie wymyślili.
> A potem okazuje się że agent PRZYPADKOWO o niczym nie wiedział........

Absolutnie dopisuję się do całej treści postu i podsumowania. Dużo
dodawać by można, ale nic ująć.

--
Pozdrawia m.

27. Data: 2007-02-17 13:26:33

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rynek jest dziwny bo opanowała go banda oszustów i krętaczy czyli agencje.
> Nadal uważam że sprzedający który godzi się na taki układ nie ma
> wszystkich klepek.

Niby tak, ale nie do koca.

> [...]
> Agent jak to agent, ma klienta w d... i daje w ogłoszeniu cenę wyższą.
> Ponieważ ma w obrocie pulę kilkudziesięciu mieszkań, nie zależy mu na

I tutaj się grubo mylisz. Agent np. dolicza do ceny mieszkania swoja
prowizję, ale nie zależy mu na maksymalnym windowaniu ceny, tylko na
szybkiej sprzedaży. Dlaczego? To bardzo proste: po kiego grzyba ma
przyjeżdżać do danego mieszkania z klientami 50 razy i tracic czas i
pieniądze, jak może je sprzedac wcześniej i zająć sie następnymi.

> [...]
> mieszkania
> i Twoje jest dla niego idealne. Jeśli sprzedasz to mieszkanie wujowi

Taka umowa nie jest podpisywana na całe życie.

> Agencje są dla tych którz chcą darmo oddać komuś swoje pieniądze.

Nie zawsze.

> [...]

> agenta w błąd i jeśli nie chce obudzić się
> z ręką w nocniku i tak musi sprawdzić wszystko sam.

A to bardzo często. Kłamią jak z nut. Sprzedają nieruchomości np. z wadami
prawnymi.

> [...]
> takich nie wymyślili.
> A potem okazuje się że agent PRZYPADKOWO o niczym nie wiedział........

Ja mam po prostu alergię na pośredników, ale czasem trafiają się porządni
ludzie. Rzadko bo rzadko, ale czasem tak.

28. Data: 2007-02-18 14:15:02

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja też nie wiem, po jakiego grzyba paru frajerów sprzedających dało domy, które są w
ofercie pewnej agencji na
wyłączność od około jednego roku.....
Właściciele tak zastraszeni przez agencję, że nie chcieli wpuścić do oglądania ludzi
dzwoniących po prostu do furtki.
JaC

> [...]
50 razy i tracic czas i pieniądze,
jak może je sprzedac wcześniej i zająć sie następnymi

It has removed 3102 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

29. Data: 2007-02-18 14:49:01

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 15:15, " 666" <j...@w...eu> wrote:
> [...]
> wyłączność od około jednego roku.....
> Właściciele tak zastraszeni przez agencję, że nie chcieli wpuścić do oglądania

Tak to wygląda. a ponoć kupujący biorą wszystko na pniu, a tu patrz od
roku i nie jeden a paru.

--
ZZ@private

Amika / Wrozamet