solarium

1. Data: 2003-11-28 19:02:02

Temat: solarium
Od: "Kili" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje niedrogiego solarium w warszawie (ponizej 1.3zl/min) moze ktos sie
orientuje gdzie takie jest dziekuje

asia

1. Data: 2003-11-28 19:57:22

Temat: Re: solarium
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kili <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> poszukuje niedrogiego solarium w warszawie (ponizej 1.3zl/min) moze ktos s
ie
> orientuje gdzie takie jest dziekuje

Hej,

jak będziesz przejazdem we Wrocławiu to mamy tu kilka salonów z solarium za
0,45g / minuta :)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-11-29 00:32:20

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje niedrogiego solarium w warszawie (ponizej 1.3zl/min) moze ktos
sie
> orientuje gdzie takie jest dziekuje

Kolo mnie jest solarium za 1zl/minuta. Sobieskiego, przy rogu Bonifacego
(rog polnocno-wschodni) :)) To jest taki maly pasazyk handlowy -
pomaranczowa witryna. Oprocz solarium jest gabinet fryzjerski i kosmetyczny.
Bardzo milo i czysto.

Pozdrawiam,

Livia

1. Data: 2003-11-29 10:32:59

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jak będziesz przejazdem we Wrocławiu to mamy tu kilka salonów z solarium za
> 0,45g / minuta :)
chyba zartujesz ?:) a w Krakowie też takie są ??????:(
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2003-11-29 11:27:09

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak będziesz przejazdem we Wrocławiu to mamy tu kilka salonów z solarium
za
> 0,45g / minuta :)

45 setnych grosza za minute?????? To za dziesiec minut bezie 4,5 grosza!
WOW! Mow, gdzie to jest!

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-29 14:28:59

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> 45 setnych grosza za minute?????? To za dziesiec minut bezie 4,5
> grosza!

A może 0,45 grama? Bo groszy to byłoby 0,45gr, nieprawdaż?:)

> WOW! Mow, gdzie to jest!

A cio? Zamierzasz sobie raka wyhodować?;))P

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-29 18:45:17

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> A może 0,45 grama? Bo groszy to byłoby 0,45gr, nieprawdaż?:)
Ech, zawsze piszę na odwrót ;-/
Oczywiście miało być 45gr.

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-11-29 18:52:23

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <m...@t...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> 45 setnych grosza za minute?????? To za dziesiec minut bezie 4,5 grosza!

No nieeee......jakaś nienormalna jestem ;-P
Oczywiscie mało być 0,45zł albo 45gr.

> WOW! Mow, gdzie to jest!
Jeden salon jest na Nowowiejskiej 71/1b (tel 322-01-77), jest tam też
fryzjer i jak głosi ulotka strzyzenie kosztuje 15zl, pasemka od 39zł,
trwala+strzyżenie+modelowanie 49zł. Póki co nei korzystalam jeszcze z usług
tego zakladu ale moja kolezanka scinala tam włosy i jest zadowolona (no i
zapłacila faktycznie 15zł).
Drugi salon z tak tanim solarium jest na (chyba) Poznańskiej - na dole w
takim dość nowym bloku (piszę chyba bo jadąc samochodem mignelo "solarium
1min./45gr")

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-12-01 08:04:44

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
usług
> tego zakladu ale moja kolezanka scinala tam włosy i jest zadowolona (no i

Ooooooo, zlota dziewczyna jestes! Ja sie scinam za 17 zl, kolo mnie jest
fryzjer za 16 zl, ale nie wiedzialam, ze gdzies jest taniej :) Na dodatek
wiem, gdzie to jest. Super :)
Co prawda postanowilam wlosy zapuscic, ekhm, ekhm i przetrwac okres rozpaczy
na glowie, kiedy jeszcze nic z wlosammi zrobic sie nie da, a bardzo krotkie
to one nie sa, ale potem bedzie jak znalazl. Przeciez trzeba je bedzie
odpowiednio przycinac, zeby ludzie nie mdleli na moj widok :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 08:06:21

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> A cio? Zamierzasz sobie raka wyhodować?;))P

Nieeeee, a poza tym, ja sie starzeje piorunem i solarium to bylby strzal do
wlasnej bramki :)
Ale cena baaardzo przystepna. Ania potem pisze o fryzjerze za 15 zl i to
jest to, co najbardziej by mnie interesowalo.

Kruszyna
z mocnym postanowieniem zapuszczania wlosow.

--
"Primum non stresere... "

Tropikalny Scrub do ciała...
Jakich kosmetyków należałoby unikać i nie używać w ciąży?
czy ktoś słyszał o kosmetykach Golden Rose?
ranking fryzjerow, salonow kosmetycznych, wizazystow
[3m] Gdzie kolczyki ze stali chirurgicznej?