sos winogronowy

1. Data: 2001-10-21 16:55:32

Temat: sos winogronowy
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

jadlam niedawno kurczaka w sosie winogronowym. niebo w buzi, ale nie
odwazylam sie zapytac kucharza jak ten sos zrobic. nie znam nawet
skladnikow.
w smaku byl: hmmm i tu problem- nie wiem jaki:) slodkawy, winogronowy smak
na pewno, ale jeszcze chyba migdaly, orzechy - sos mial gladka konsystencje
i nie plywaly w nim zadne blizej zdefiniowane komponenty...

moze ktos zna przepis na taki sos????

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-10-22 18:16:22

Temat: Re: sos winogronowy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> [...]
> na pewno, ale jeszcze chyba migdaly, orzechy - sos mial gladka konsystencje
> i nie plywaly w nim zadne blizej zdefiniowane komponenty...

Czesto robie kurczaka w winogronach - obsmazam czesci kurczaka na
patelni, zalewam goraca patelnie woda, dodaje sol i pieprz i garsc
bezpestkowych winogron i przykrywam. Dusze 20 min., sos zaciagam
zasmazka, dodaje maggi, troche soyowego sosu do smaku i podaje z ryzem.
Mozna tak samo dusic niepanierowane kotlety schabowe.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-10-24 10:29:52

Temat: Odp: sos winogronowy
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> [...]
> zasmazka, dodaje maggi, troche soyowego sosu do smaku i podaje z ryzem.
> Mozna tak samo dusic niepanierowane kotlety schabowe.

dziekuje:) moze to nie to samo ale wyprobuje kiedys:)

Mechcia

próba
proba
soczewica z warzywami