Re: sos winogronowy

From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sos winogronowy
Date: Mon, 22 Oct 2001 11:16:22 -0700

MechaGodzilla wrote:

> jadlam niedawno kurczaka w sosie winogronowym. niebo w buzi, ale nie
> odwazylam sie zapytac kucharza jak ten sos zrobic. nie znam nawet
> skladnikow.
> w smaku byl: hmmm i tu problem- nie wiem jaki:) slodkawy, winogronowy smak
> na pewno, ale jeszcze chyba migdaly, orzechy - sos mial gladka konsystencje
> i nie plywaly w nim zadne blizej zdefiniowane komponenty...
>
> moze ktos zna przepis na taki sos????
>
> pozdrawiam
> Mechcia

Czesto robie kurczaka w winogronach - obsmazam czesci kurczaka na
patelni, zalewam goraca patelnie woda, dodaje sol i pieprz i garsc
bezpestkowych winogron i przykrywam. Dusze 20 min., sos zaciagam
zasmazka, dodaje maggi, troche soyowego sosu do smaku i podaje z ryzem.
Mozna tak samo dusic niepanierowane kotlety schabowe.
Magdalena Bassett