sosy na bazie wina?

1. Data: 2003-02-16 22:38:45

Temat: sosy na bazie wina?
Od: "skie" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze podziwiam sosy z restauracji - piekne, smakowite, lsniace. Jak oni to
robia?!!! Czy znacie jakies dobre sosy na bazie win do miesa czerwonego,
drobiu? Prosze o pomoc! Jak je zrobic?

1. Data: 2003-02-17 18:21:05

Temat: Re: sosy na bazie wina?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzis robilam do steaku baraniego (bo z tego "0" sosu)
Cebulke zarumienilam na oleju, dodalam rosolu w proszku, zalalam czerwonym
winem, dodalam smietane (dobry jest tez creme fraiche) i zagescilam fixem do
ciemnych sosow. Podobnie z jasnym sosem - dobry jest tez z szampanem albo
winem musujacym - polecam do lososia + jakis serek z plesnia w tym
rozpuscic. Jesli przy pieczeniu, smazeniu sos powstaje i mam akurat wino to
zanim podam zalewam winem.

Monika

"skie" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Zawsze podziwiam sosy z restauracji - piekne, smakowite, lsniace. Jak oni
> robia?!!! Czy znacie jakies dobre sosy na bazie win do miesa czerwonego,
> drobiu? Prosze o pomoc! Jak je zrobic?

Termomix a Kobold
Rąbanie miesa
[OT] gdzie w warszawie kupic woka?