spadam

1. Data: 2002-08-18 21:11:01

Temat: spadam
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jutro rano wybywam, nie bedzie mnie przez jakies dwa tygodnie i wole na
razie nie myslec o przekopywaniu sie przez tony postow po powrocie...
Typowa objazdowa po Polsce, tylko co ja bede jadla?? Bo na nadmiar kasy
niestety nie narzekamy.
To na razie. Samych pyszności życzę :) Trzymajcie kciuki, żeby wyjazd był
udany, a piwo zimne.

wkn

1. Data: 2002-08-18 21:35:45

Temat: Re: spadam
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

[ciach]> Typowa objazdowa po Polsce, tylko co ja bede jadla??

'Słodkie chwile'..?

Pozdrawiam i wspaniałego urlopu życzę :)))))

Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-08-18 21:45:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Aug 2002 23:11:01 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>niestety nie narzekamy.
>To na razie. Samych pyszności życzę :) Trzymajcie kciuki, żeby wyjazd był

a na kolanka uwazaj1!!!!!

milej zabawy, szerokiej drogi, niedrogich a czystych noclegow,
tego piwa zimnego zycze ja
K.T. - starannie opakowana

Wkupne... (P)
Ujawniam się nieśmiało.:)))
co mozna z resztek wedlin wyczarować....?
kompot z rabarbaru
składniki na lecho ????