sposób na zajady

1. Data: 2007-08-28 11:28:35

Temat: sposób na zajady
Od: kapcia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam..
może ktoś mi wyjaśnić od czego robia sie te pęknięcia w kącikach
ust...
czy jest to brak jakichś witamin czy co?..
mąż mój nosi takie paskudztwo od ponad pół roku i nie może tego
wygoić...
może macie jakiś sposób

pozdrawiam aga

2. Data: 2007-08-28 13:58:21

Temat: Re: sposób na zajady
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam..
> może ktoś mi wyjaśnić od czego robia sie te pęknięcia w kącikach
> ust...
> czy jest to brak jakichś witamin czy co?..

niech sobie kupi i zazywa wit Bcomplex.

iwon(K)a

3. Data: 2007-08-28 14:04:12

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

to brak witaminy B2
w aptece kupisz tę witaminę bez recepty

dominik

4. Data: 2007-08-28 20:34:13

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

On 28 Sie, 13:28, kapcia <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> ust...
> czy jest to brak jakichś witamin czy co?..
> mąż mój nosi takie paskudztwo od ponad pół roku i nie może tego

Dobrym lekarstwem na "szybko" jest wit. A lub E w kapsułkach. Takie
coś należy porozryzać i smarować ranki. Szybko powinno byc widac dobre
efekty.
Pozdr.

5. Data: 2007-08-30 01:17:02

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-28 13:28 kapcia pięknie wystukał/a:
> [...]
> ust...
> czy jest to brak jakichś witamin czy co?..
> mąż mój nosi takie paskudztwo od ponad pół roku i nie może tego

Wypalać tą zarazę czystym spirytusem, wycierać usta czystą chusteczką, a
nie ręką, zażywać witaminę B.

--
animka

jak dlugo brac antybiotyk?
Re: Warto zaczac badac cudownie lecznicze wlasnosci poczwarek jedwabnika
Odblaski w oczach
mam wodniaka jader
czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?