sposoby na gojenie

11. Data: 2006-05-04 21:31:01

Temat: Re: sposoby na gojenie
Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

retrow wrote:

> Jutro chyba zaloze do roboty dlugasne spodnie i eleganckie klapeczki.
> Niech sie to wreszcie zagoi.. :/

Bardzo slusznie.

Jeszcze jedno - wielokrotne stosowanie wody utlenionej (o czym wspominalas)
moze znaczaco utrudniac gojenie.

12. Data: 2006-05-04 22:24:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

Maść Detreomycyna. Na receptę.
Goi się szybko bez strupa.

droga kaju:
twoja ulubiona masc antybiotykowa nie jest srodkiem na wszelkie zlo
przytnij przydluga wypowiedz, gdy odpowiadasz jedynie kilkoma slowami

--
pozdro
ape

13. Data: 2006-05-05 00:05:40

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> Maść Detreomycyna. Na receptę.
> Goi się szybko bez strupa.
>
> droga kaju:
> twoja ulubiona masc antybiotykowa nie jest srodkiem na wszelkie zlo

Na wszelkie zło pewnie nie, ale na to zło jak znalazł.
Zresztą i tak lekarz receptę by wypisywał.
> przytnij przydluga wypowiedz, gdy odpowiadasz jedynie kilkoma slowami

Już za późno.

--
Kaja

14. Data: 2006-05-05 00:35:08

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "retrow" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> wlasnie... chyba na ranke tego nie zaloze.
> Chociaz, moze jako wkladka do buta, zeby ogranicznyc ocieranie?

Jeśli ten hydrożelowy opatrunek nie będzie się nadawał na założenie na
otwartą ranę (w aptece powinni mieć w informacji o leku napisane), to
spróbuj kupić opatrunek Textus bioactiv. Stosuje się po przycięciu do
odpowiedniej wielkości bezpośrednio na ranę. Jeśli jest bardzo sucha, to
powinien być zwilżony płynem Ringera. Zamocować można na różne sposoby
(jeśli masz zmysł pielęgniarski to poradzisz sobie sama, jak nie to
dokup textus biofix - półprzepuszczalna błonę do mocowania mokrych
opatrunków.
Ten textus działa oczyszczając na wszystkich etapach rany, nawet na rany
zakażone, bo ma srebro, oprócz tego że działa p/bakteryjnie, to
przyspiesza gojenie. W zależności od tego jaka rana może być zmieniany
co 1 lub nawet co 7 dni.
Chyba dość drogi, bo nie wiem ile kosztuje w aptece.
--
Marek Li

Czy jest na sali dermatolog????
Jak stracić apetyt