spotkanie... - wersja moderowana

From: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: spotkanie... - wersja moderowana
Date: Sun, 30 Sep 2001 12:43:12 +0200
Sender: e...@p...onet.pl@host-205-218.tele2.pl

pi...................................pipi...........
pipipi................pipi

to wersja niemowlaka

eTaTa z dziecieciem na reku, wiec pisac nie moze
/cudowne rozmnozenie od tego dmuchania/

No i jak mi tak przykichali to się usprawiedliwiam
klawisze przejąłem
i moderuje.
Za plecami Joanna patroluje tekst.
Defric - ćmi z Joanna
Homer w dystyngowanej pozie
twierdzi, że wszyscy są nie podbni do wizeruków
w Alei psphome
Piotr jedyny trzeźwiejszy na dworcu w kasie
dzień spędzi
a wszyscy próbują zebrać się do wyjścia w miasto.
Jedna "dziewica bezdomna" śpi z tresowanymi
żółwiami.
Olo cycka

Rozmowy trwały do ok.5.00, pobudka 9 z hakiem.
Wszyscy szczęśliwi.

Ciekawe jak u Mefista - O której Eryk przestał mówić? :-))

Zdementował sam osobiście - Eryk -"Nie mam interpersonalnych stosunków"
dodał - "z Dagą"

Donosimy "uprzejmie" iż pierwsi wysiedli profesjonaliści - co świadczy o ich
kondycji.
Nastepni jubilaci.
Media działały do końca - prasa - radio i gitarzyści :-))

Główne tematy rozmów?
- o d....M.....
i moderowaniu.

Głównym moderatorem był stół
skutecznie separując wątki jako niesłyszalne.

Wszyscy są śliczni i przystojni, co będzie widać na zdjęciach :-))
Po graficznej korekcie :-))

A. Litewka - grzeczny i miły nie wiedział w którym wątku dziewczynkom odpowiadać.

Wywoływany Jamnik - nie dał głosu.

/help + eTaTa cenzoruje i innych nie dopus......g;ljk;hmnjki\

e tam pitolenie
staram się wiernie przekazać relację.

Nie pojęte kto postawił pierwsze piwa i być może ostatnie.
PePe - wróć :-)))
Jakieś dzięki słyszałem w Twoim kierunku rzucone.

Joannie słońce śmieci-
nam świeci to lecimy zwiedzać...........

Trzeźwiesze relacje wieczorem, już z prywatnych łączy

teraz w zdrówkach się trzymajta.

eTaTa & The end

Ps. powyzsze dementuje, choc nie czytalam
Jo.

Nie widzialem, co podpisuje - Homer

Mania ma obslinione palce, wiec nic wam nie napisze

Defric sie nie rusza /sprawdzimy, czy zyje pozniej/

Piotr sie opala /Marlboro Light/

pa