sprawa spadkowa

1. Data: 2001-07-23 11:08:08

Temat: sprawa spadkowa
Od: "fragles" <B...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

poradźcie mi proszę gdzie mogę wyczerpująco dowiedzieć się na tematy
spadkowe. Może znacie jakąś godną zaufania firmę prawniczą zajmującą się
tego typu zagadnieniami, bo chyba nie wystarczy iść do pierwszego z rzędu
prawnika? Interesują mnie prawnicy z Warszawy lub okolic (okolice Pruszkowa,
Grodziska itp)
Z góry dziekuję za pomoc (a może w przybliżeniu znacie koszty takiej porady)
Fragles

1. Data: 2001-07-23 18:04:23

Temat: Re: sprawa spadkowa
Od: "MyszaQ" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fragles <B...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jh0n0$rdu$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> tego typu zagadnieniami, bo chyba nie wystarczy iść do pierwszego z rzędu
> prawnika? Interesują mnie prawnicy z Warszawy lub okolic (okolice

Zapytaj na pl.soc.prawo. Tzn. zapytaj nie tyle o prawnika, bo raczej Ci nie
pomoga, ale sproboj przedstawic krotko sprawe.

Monika

Poszukuję projektów domów 4-6 rodzinnych
Nogi doławki ogrodowej
Malowanie grzejników - pytanie
Zakupy AGD w Warszawie
Mieszkanie Komunalne 240m2 zamienie