sprawdź kto jest kto

1. Data: 2003-08-01 10:04:58

Temat: Re: sprawdź kto jest kto
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bgddpq$4as$1@inews.gazeta.pl...
> Zal takich ludzi duzy potencjal, a tak
> bardzo sie marnuje :)
Czasem trzeba się poświęcić służbie na rzecz ziomali, aby im polepszyć
życie, o możliwości czego nie mają zielonego pojęcia
dżdżownica nieogrowata i niepoziomkowa pochylona "nad kromką chleba" (jak
ktoś tu był łaskawy napisać)

1. Data: 2003-08-01 12:26:28

Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moonship" <u...@i...ru> napisał w wiadomości
> [...]

a nie chcecie skorzystać z usług hackera......
zaufajcie to skutecznie eliminuje a jaki dramat dla właściciela kompa :-))))

1. Data: 2003-08-01 12:37:34

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vip" <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> a nie chcecie skorzystać z usług hackera......
> zaufajcie to skutecznie eliminuje a jaki dramat dla właściciela kompa
:-))))
Zwłaszcza w kawiarence internetowej
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 13:19:09

Temat: Techniki manipulacji
Od: "mor_fina" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica=ogr=ninka=poziomka=tracy=alex=janek[wszel
kie mutacje]=minerwa
[wszelkie mutacje]

posługuje się retoryką i sposobem myślenia leppera
wierny jego uczeń/uczennica i zapewne wyznawca

[być może ta aktywność na grupie to wprawki do przyszłych manipulacji]
[cóż, świat coraz bardziej skomplikowany i coraz większej czujności wymaga]

za dwa gżdyle lista najpopularniejszych technik manipulacji, wykorzystanych
ostatnio na pl.rec.kuchnia

[c]smok
mor_fina

laski