sprzedam

1. Data: 2001-09-06 09:48:20

Temat: Re: sprzedam
Od: "Sebastian Ndingue" <n...@m...4nd.my.fr13nd5.are.a1w4ys.l4m3rs.de> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka napisał(a) w wiadomości: <9n7n1a$9e6$1@news.onet.pl>...
>A ja pierza nietoperza, oko dinozaura, zużytą pieluchę
>po 10 miesięcznym dziecku (każde ilosci), butelkę po Coca Coli,
>napoczęte zioła laktacyjne i twaróg po terminie ważności.
>Ceny konkurencyjne ;-)
>Asia- telefon tylko na priva

A bujany sedes juz sprzedalas ?

2. Data: 2001-09-06 11:29:20

Temat: sprzedam
Od: "aleksandra" <a...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

vilcacora krople - 2 opakowania - 59zl/szt

sangre de drago (smocza krew) - 2 opakowania - 90zl/szt

tahuari susz - 2 opakowania - 50zl/szt

mozliwosc negocjacji ceny
kontakt: (058) 672-38-50

3. Data: 2001-09-06 11:32:35

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-09-06 11:58:24

Od: Bartek Trzosowski <b...@u...eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po 10 miesięcznym dziecku (każde ilosci), butelkę po Coca Coli,
> napoczęte zioła laktacyjne i twaróg po terminie ważności.

a mozna negocjowac cene? :)))

5. Data: 2001-09-06 11:59:46

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek Trzosowski"
> a mozna negocjowac cene? :)))

Jasne. Tylko prawdę mówiąc z okiem może być
problem. Cała reszta- ile chcesz i za ile :)))
Asia

6. Data: 2001-09-06 12:27:39

Od: Bartek Trzosowski <b...@u...eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bartek Trzosowski"
>
> Jasne. Tylko prawdę mówiąc z okiem może być
> problem. Cała reszta- ile chcesz i za ile :)))
> Asia

no nie wiem... to oko najbardziej mnie interesowalo. Na niczym innym nie
ugotujesz takiego rosolku.... Pierze nietoperza to juz nie to samo...
Przyznaj sie - gotujesz wlasnie rosol? :) To moze chociaz na talerz zupy
zaprosisz? :)

7. Data: 2001-09-06 12:30:38

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Ndingue"
> A bujany sedes juz sprzedalas ?

NIe, bo nie mam, ale mogę od Ciebie odkupić:)
Asia

test
chirurg - onkolog
Silikonowe implanty piersi - program z TVP1
bylica
Po co jest goraczka? Dla dociekliwych :))