ICD10 - po polsku

1. Data: 2001-09-06 10:09:30

Temat: ICD10 - po polsku
Od: O <o...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w sieci znajde miedzynarodowa klasyfikacje
chorob z rozdzialu F po polsku ?

ktos pomoze ?

2. Data: 2001-09-06 14:22:04

Temat: Re: ICD10 - po polsku
Od: "2Mat" <n...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie w sieci znajde miedzynarodowa klasyfikacje
> chorob z rozdzialu F po polsku ?
>
> ktos pomoze ?

Oj z tym będzie ciężko. Po prostu tekst jest chroniony prawem autorskim.
Fragment (F30-39 i F40-48) można znaleźć po adresem:
http://salve.slam.katowice.pl/ICD.html

nt. depresji w ICD 10:
http://www.psychiatria.pl/archiwum_wyn/381
--
---
Pozdrowiania

3. Data: 2001-09-08 09:18:41

Od: "Michal P." <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2Mat <n...@2...com.pl> wrote:

> Oj z tym b?dzie ci??ko. Po prostu tekst jest chroniony prawem autorskim.

Witam,

wlasnie rzuciłem posting na ten sam temat, zacząłem później szperać po liście.

Z jakiej, do jasnej i ciężkiej okazji tekst chroniony jest prawem autorskim?
Ok, jeszcze polski tekst (tłumaczenie) - rozumiem i nie mam uwag.

Ale angielski?

Jeżeli ICD, przygotowywane przez WHO, można sobie od nich zamówić w formie
elektronicznej za koszmarne pieniądze na 3 dyskietkach, to coś tu jest nie
tak. Wszak jest to międzynarodowa klasyfikacja, której specyfikacja powinna
zostac udostępniona GRATIS wszystkim zainteresowanym.

Gdyby W3 Consortium kazało sobie płacić za korzystanie z każdego
opracowanego przez nich standardu, internet stałby w miejscu.

--
[ Michal Pasternak d...@l...t1.pl +48606570000 ]
[ sklepy internetowe, bazy danych, programy na zamówienie ]

sprzedam
test
chirurg - onkolog
Silikonowe implanty piersi - program z TVP1
bylica