sprzedaz

1. Data: 2004-11-24 13:42:20

Temat: sprzedaz
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zapytanie, bo chcialabym sprzedac wode perfumowana. Tylko nie wiem gdzie
najlepiej. Allegro chcialabym uniknac, bo nie za bardzo umiem sie tym
obslugiwac.
Mam nadzieje, ze macie jakis pomysl.

a i polecam super balsam do paznokci - wyglada tak samo jak tisane.
Paznokcie sa tak milo lsniace.

I dzieki za namiar sklepu z pedzlami w Warszawie, bardzo szeroki wybor jest
w tej sklepiko - wytworni.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-11-24 14:23:39

Temat: Re: sprzedaz + TISANE
Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj KaRoLa,

W Twoim liście datowanym 24 listopada 2004 (14:42:20) można przeczytać:

> a i polecam super balsam do paznokci - wyglada tak samo jak tisane.
> Paznokcie sa tak milo lsniace.

moj boze! ten balsamik do paznokci jest rewelacyjny ale od dluzszego czasu nie
moge go kupic! wiem ze jest w sklepie internetowym ale wolalabym go
zakupic "na zywo". Firma - Herba Studio, nazwa - Tisane. Jelsio ktos
widzial to gdzies na Slasku - prosze o kontakt!

--
Pozdrowienia,
paprika

1. Data: 2004-11-24 14:40:34

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupic "na zywo". Firma - Herba Studio, nazwa - Tisane. Jelsio ktos
> widzial to gdzies na Slasku - prosze o kontakt!

tisane do paznokci?
w jakim internetowym sklepei jest ,chciałabym go zobaczyc i ew. kłócić sie w
aptece ze istnieje:)
p.

1. Data: 2004-11-24 14:41:49

Temat: Re: sprzedaz
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie
> najlepiej. Allegro chcialabym uniknac, bo nie za bardzo umiem sie tym

pomysł jest taki :nauczyc sie allegro to żadna filozofia tymbardziej z enei
znam ządnego innego portalu aukcyjnego .
niedługo na wizaz.pl bedzie mozna wystawiac kosmetyki na sprzedaz i płacic
bardzo niską prowizję.
p.

1. Data: 2004-11-24 16:40:01

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> napisał w wiadomości
> [...]
gdzie
> najlepiej. Allegro chcialabym uniknac, bo nie za bardzo umiem sie tym
Polecam www.wizaz.pl forum targowisko, możesz sprzedać, wymienić na inną
itd.

> a i polecam super balsam do paznokci - wyglada tak samo jak tisane.
> Paznokcie sa tak milo lsniace.

Gdzie go kupiłaś? Też chcę! W Wawie gdzieś może?
Pozdrówka
Maga

1. Data: 2004-11-24 19:53:21

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Wawie gdzieś może?

w wawie będzie np. na Puławskiej 96

1. Data: 2004-11-24 20:19:16

Temat: Re[2]: sprzedaz + TISANE
Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tisane do paznokci?
> w jakim internetowym sklepei jest ,chciałabym go zobaczyc i ew. kłócić sie w
> aptece ze istnieje:)
> p.

http://www.herbastudio.pl/pl/prod_balsamy.php
i nie tylko..

--
Pozdrowienia,
paprika

1. Data: 2004-11-25 10:19:35

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <j...@g...pl> napisał(a):
> w wawie będzie np. na Puławskiej 96

justy, czy Ty masz do dyspozycji jakąś komputerową bazę danych, w której
sprawdzasz asortyment wszystkich aptek w Wawie? ;)

1. Data: 2004-11-25 11:15:27

Temat: Re: Re[2]: sprzedaz + TISANE
Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  http://www.herbastudio.pl/pl/prod_balsamy.php
>  i nie tylko..

A ja od 4 lat szukałam po aptekach i sklepach balsamu do stóp. Poprostu
REWELACJA. A na moje pytanie w aptekach i sklepach z ziołami itp panie robiły
tylko wieeelkie oczy i mowiły że nic takiego nie ma.

Pozdrowienia
Aga G

1. Data: 2004-11-25 11:37:59

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga G." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
robiły
> tylko wieeelkie oczy i mowiły że nic takiego nie ma.

A napisz coś więcej. Z jakimi innymi kremami do stóp go porównywałaś? A
balsam do rąk stosowałś?

A swoją droga esentia chyba przesadza.
Ten balsam do stóp na stronie producenta jest po 13,42 zł, a w esentii po
21,30 i jeszcze że niby przeceniony...

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]