sprzęt pod zabdowę

1. Data: 2003-09-27 12:18:06

Temat: sprzęt pod zabdowę
Od: "Paweł Świątek" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zakupić następujący sprzęt pod zabudowę:
Kuchenka: Amica GH0103
Pralka: Electrolux EW1232I lub Ariston (lbe8x lub cde12x)
Lodówka: Bosch KIM 30471 lub Whirpool art.475

Proszę o opinię na temat tych sprzętów, czy wybrać lodówkę aristona czy
electroluxa i jaka lodówkę??? Czy ktoś posiada takie rzeczy i jak się
sprawują?

Z góry dziękuje za odpowiedzi
Paweł

1. Data: 2003-09-27 16:07:21

Temat: Re: sprzęt pod zabdowę
Od: "Paweł Świątek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście nie lodówkę aristona lub electroluxa, lecz miałem na myśli
pralkę, a lodówkę bosch czy whirpool?
Paweł

1. Data: 2003-09-27 20:13:07

Od: "Bartek" <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Paweł
>
> Używałem juz rózne marki.Teraz mam AEG i żałuję ż poprzednio nie zdecydowałem
sie na tę markę.Nie ma porównania.

pozdr,bartek

1. Data: 2003-09-28 19:16:24

Od: "vcha" <v...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lodówkę bosch czy whirpool?

nie wiem jak jest "pod zabudowe" ale wolnostojace pralki i lodowki whirpool
sprawdzaja sie w swietle moich doswiadczen swietnie.
"pod zabudowa" wazny jest sposob samego zamontowania i jakosc systemu
chlodzenia urzadzenia - znajomy musial wymienic lodowke (elektrolux)
poniewaz nie miala wystarczajaco duzo miejsca z tyłu i sie przegrzala. tak:
przegrzala mu sie lodowka :) co wcale nie bylo dla niego smieszne, bo stalo
sie to po gwarancji.
nie wiem jednak czy byla to wina wadliwego egzemplarza lodowki czy
niewlasciwego montazu czy moze jednego i drugiego.

1. Data: 2003-09-28 23:58:07

Temat: Re: sprzęt pod zabdow
Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje

lodowke: wolnostojaca Ariston MBA-3832 V lub Ariston MBA-4033 CV (beda
taniec Aristony na dniach - wrzucili nowe modele do sprzedazy z funcja
no-froze),

piekarnik: Ariston FB 97 C.2 IX + plyta Ariston PH 640 MSTU IX

pralki zaproponowanych przez ciebie nie znam

polecilbym jakis model

pralki Aristona ALD 100 lub Whirlpoola AWM 8103

Jest to zestaw troche drozszy ale warto.

Polecam sklep internetowy www.kuchnia.waw.pl - prosze nie traktowac tego
jako reklamy ale ja tam kupowalem i nie zaluje

Okap kominowy obudowany w drewnie
AEG cęści do urządzeń-Gdynia
pytanie do uzytkownikow Junkersa łazienkowego
brodzik 70x70
baterie łazienkowe do umywalki