szukamy solidnych i rzetelnych wykonawców

1. Data: 2003-09-27 15:02:29

Temat: szukamy solidnych i rzetelnych wykonawców
Od: "misiek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ok. 2 tyg. temu zacząłem gromadzić informacje o rzetelności i solidności
wykonawców prac rementowych i budowlanych. Trochę już tego mam, ale jeszcze
nie tyle, żeby zrobić z tego stronę internetową. Na razie w
niekórych "tematach" mogę już zacząć kontaktować.
Zwracaliście uwagę na sprawdzalność informacji, których udzielają sami
wykonawcy i mogą coś zakręcić - potwierdzam - mogą, ale.....
Aby zostali oni dopuszczeni do klientów muszą zebrać materiał dowodowy, który
staram się osobiście potwierdzać, najczęściej u ich byłych szczęśliwych
klientów, są też zdjęcia z realizacji.
Poza tym spotkanie z takim wykonawcą, to jeszcze nie jest umowa z nim,
decyzja ostateczna jest przecież po Waszej stronie, a konstrukcja umowy też
może być taka, abyście ponosili możliwie jak najmniejsze ryzyko.
Jeśli szukacie wykonawców prac wykończeniowych, to chciałbym zwrócić uwagę na
to, że sezon jest prawie w pełni i Ci najlepsi są mocno zajęci. I niestety
nie będzie luźniej - mnóstwo ludzi kupuje teraz mieszkania, a większość z
nich wymaga wykończeń.
Mój tel. 0-608-056-313 Misiek

1. Data: 2003-09-27 15:03:36

Temat: Re: szukamy solidnych i rzetelnych wykonawców
Od: "misiek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam, że na razie głównie Warszawa i okolice.

sprzęt pod zabdowę
Okap kominowy obudowany w drewnie
AEG cęści do urządzeń-Gdynia
pytanie do uzytkownikow Junkersa łazienkowego
brodzik 70x70