staniki Avocado - zwrot

1. Data: 2003-05-19 14:46:32

Temat: staniki Avocado - zwrot
Od: Agata Jurkiewicz <a...@s...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie :-)
Mam pytanie na temat staników z www.avocado.com.pl . Mają ładną ofertę
na duży biust, ceny są jakie są, ale na mój rozmiar ciężko byłoby
znaleźć coś lepszego. Niepokoi mnie tylko jedna kwestia. Oni tam piszą,
że zwrot towaru jest możliwy w oryginalbym opakowaniu z nienaruszoną
etykietą. To ja mam pytanie do osób, które to zamawiały: da się
przymierzyć stanik bez naruszania tej etykiety? Czy ona jakoś nie
zabezpiecza opakowania przed otwarciem?
Po prostu nie jestem w 100% pewna, jaki rozmiar kupować - w sklepach
pasują na mnie różne, w zależności od modelu...

Pozdrawiam
Agata.

PS. Odpisując prywatnie, wytnij spamtrap z adresu.

--
A. A. Cottquidva
SHAREBURE | ata at hell pl |

1. Data: 2003-05-19 17:24:58

Temat: Re: staniki Avocado - zwrot
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Agata Jurkiewicz ślicznie napisał, iż :
> [...]
> da się przymierzyć stanik bez naruszania tej etykiety? Czy ona jakoś
> nie zabezpiecza opakowania przed otwarciem?
Nie, chodzi tylko o metke - a opakowanie jest slicznym kartonikiem,
ktory spokojnie sie otwiera bez widocznych efektow :), a co do
rozmiaru - ja kupuje o rozmiar wieksze (75H)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-05-19 17:41:20

Od: Agata Jurkiewicz <a...@s...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka <w...@d...poczta.fm> wrote:
> Nie, chodzi tylko o metke - a opakowanie jest slicznym kartonikiem,
> ktory spokojnie sie otwiera bez widocznych efektow :), a co do
> rozmiaru - ja kupuje o rozmiar wieksze (75H)

Miseczka o rozmiar większa, czy pod biustem też?

Pozdrawiam :)
Agata.

--
A. A. Cottquidva
SHAREBURE | ata at hell pl |

1. Data: 2003-05-19 20:10:10

Od: "Brand New Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Jurkiewicz" <a...@s...hell.pl> napisał w wiadomości
> Witam na grupie :-)

Noooo, witaj! Z przyjemnoscia Cie cytam... tycam... czytam! Przepraszam,
to z wrazenia... Moge na priv?

Twoj brand new kolega adam

1. Data: 2003-05-19 20:37:07

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Agata Jurkiewicz ślicznie napisał, iż :
> Miseczka o rozmiar większa, czy pod biustem też?
Nie, tylko miseczka, pod biustem jest OK

1. Data: 2003-05-20 06:09:51

Temat: Odp: staniki Avocado - zwrot
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Jurkiewicz <a...@s...hell.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:baaqo8$5g3$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> Po prostu nie jestem w 100% pewna, jaki rozmiar kupować - w sklepach
> pasują na mnie różne, w zależności od modelu...

Witam!
Właśnie wczoraj odesłałam im stanik, miseczka okazała się za duża
(marszczylo mi się) i teraz czekam na odpowiedz. Kartonik dostałam już od
nich trochę sfatygowany, zgnietli go na poczcie, ale stanik był z metką i
mozna spokojnie go przymierzyć. Zamówilam sobie inny i według tego co było
napisane na karcie zwrotu dostanę go i nie będę musiała płacić za przesylkę.
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-05-20 10:57:53

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> napisał w wiadomości

a co do
> rozmiaru - ja kupuje o rozmiar wieksze (75H)

A może ktoś wie, czy model Caramel jest z fiszbinami? A może one wszystkie
są z fiszbinami?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie (Arystoteles)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2003-05-20 20:28:51

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno misiczka ślicznie napisał, iż :
> Użytkownik "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> a co do
>

> A może ktoś wie, czy model Caramel jest z fiszbinami? A może one
> wszystkie są z fiszbinami?
Chyba wszystkie maja, ale nie mam jak teraz sprawdzic, wiec nie powiem
na pewno...

1. Data: 2003-05-20 20:30:42

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie są z fiszbinami?
Chyba wszystkie maja, ale nie mam jak teraz sprawdzic, wiec nie powiem

prenumerata 'babszczydla' [pytanie]
Dobry fryzjer w Warszawie?
spinning
badanie nawilzenia skory