stanowisko archeologiczne

1. Data: 2004-05-21 18:20:11

Temat: stanowisko archeologiczne
Od: Michal Potok <m...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

o moją działkę (okolice Wawy) zahacza stanowisko archeologiczne. Formalnie,
żebym dostał pozwolenie na budowę, muszę zgłosić się do Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków, on ma mi dać zlecenie wykonania badań, ja zatrudniam
ZA WŁASNĄ KASĘ archeologa, on kopie, nic nie znajduje i podpisuje kwit,
konserwator ztawia stempel, że nic nie ma do moje działki.

Czy ma ktoś sposób, żeby to uprościć ?

MP

1. Data: 2004-05-21 19:37:27

Temat: Re: stanowisko archeologiczne
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Potok" <m...@p...org> wrote in message
> [...]
zatrudniam
> ZA WŁASNĄ KASĘ archeologa, on kopie, nic nie znajduje

A skad wiesz, ze nic nie znajduje? Moze wlasnie cos znajdzie.

Jesli nie jest to duza powierzchnia to mozna ja szybko przekopac i nie sa to
jakies bardzo duze koszty. Najlepiej zglos sie na uniwersytet, moze paru
studentow w ramach praktyk przekopie :)

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-05-22 19:11:41

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 21:37:27 +0200, Joanna wrote:

> [...]
> jakies bardzo duze koszty. Najlepiej zglos sie na uniwersytet, moze paru

Kosztow raczej bym sie nie obawial, ale co do czasu to nie ma w tym zbyt
wiele optymistycznych mozliwosci. procedury badan powierzchniowych i
wykopalisk nie pozwalaja na machanie lopatka i cieszenie sie, ze udalo sie
juz 10 m3 ziemi przerzucic. Tutaj oznaczenie stanowiska i sciaganie warstw
trwa dlugo. Ale ... najwazniejsze to rozpoczecie badan. mozliwe, ze
wykopaliska nie beda potrzebne.

--
vpw (2004-05-22 21:08:51)

1. Data: 2004-05-24 09:02:48

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> juz 10 m3 ziemi przerzucic. Tutaj oznaczenie stanowiska i sciaganie warstw

To zalezy od tego jaka jest powierzchnia i co tam jest (jakie stanowisko, z
kiedy itd). Niewielkie, malo skomplikowane rzeczy mozna i w tydzien
przekopac. A niektore i pare lat sie kopie....

Pozdrawiam,
Joanna

kontener
lodówka LIEBHERR KIKv 3043